Vismaat gezocht regio Utrecht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geert Rooy
Berichten: 66
Lid geworden op: 21-10-2012 19:33

30-04-2015 16:35

Een goedendag mede karpervissers,

Ik ben als 53 jarige karpervisser in de regio Utrecht op zoek naar een vismaat(en) om met een zekere onregelmatige regelmaat de diverse viswateren hier in de regio te bevissen. Dat laatste zowel overdag als 's nachts.

Wat viswateren betreft heb ik een duidelijke voorkeur voor een van de vele prachtige kanalen hier in de buurt van Utrecht. Mijn voldoening met vissen haal ik uit het zijn aan de waterkant en te genieten van de natuur. Uiteraard is dat natuurlijk altijd leuker in het geval je deze ervaringen met een vismaat kunt delen. In mijn beleving horen hier duidelijk geen bierpartijen bij, al dan niet in combinatie met te fors georganiseerde barbecues, waarvan de rotzooi na afloop van de sessie nog wel eens als aandenken aan de waterkant achterblijft.

Samengevat ben ik dus op zoek naar een vismaat die serieus met zijn hobby bezig is. Graag zou ik de reacties via een pb tegemoet willen zien.
Whera Wallenburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 13-07-2015 22:17

13-07-2015 22:23

Beste,

Graag reageer ik op jouw bericht. Ik ben 57 jaar woon in Nieuwegein en heb jaren de kanalen en rivieren in en om Utrecht bevist. Karperen is mijn passie en ik ben op zoek naar een goede, serieuze vismaat. Graag kom ik met jou in contact om een en ander te bespreken en misschien af te spreken. Ik ben helaas niet in het bezit van een auto maar wil graag alle kosten delen.

Groet,
Chera
sjors hoveling
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-05-2017 12:54
Locatie: utrecht

12-05-2017 13:01

hey ik woon zelf in utrecht ben 25 jaar en nook nog zoekende want het hele weekend in je uppie begint ook te vervelen
Plaats reactie