vismaat voor 3 weken franrijk omgeving twente openbare water

Plaats reactie
robin luchies
Berichten: 6
Lid geworden op: 18-02-2015 20:23
Locatie: enschede

18-02-2015 21:00

Hallo,. ben robin 23 jaar en kom uit enschede.

Ik zoek iemand die eventueel 2,5 a 3 weken wil vissen in noordfranrijk in 2015 en deze weken achter elkaar ik ken een aantal wateren waar ik een beetje ervaring mee heb het zijn redelijk grote wateren en het zijn grindputten.
het zijn niet hele makkelijke wateren maar er zwemmen redelijk leuke vissen op.

verder heb ik al het vispsul wat je maar kunt bedenken wat je nodig hebt voor je franrijk trips behalve een auto :( wat natuurlijk van groot belang is maar die kan ik natuurlijk ook kopen dat is niet zo'n probleem.


wat ik zoek in een vismaat iemand die een tijdje van huis kan zijn zonder heimwee te krijgen naar je luxe leventje je kan ook een keer in de plomp springen als je je even wilt wassen.
verder je moet niet te moeilijk zijn vaak wil je beiden de zelfde stek bevissen wordt gewoon kop of munt als je met zijn 2en bent.
en je moet niet lopen te klagen als je naar 3 of 4 dagen nog geen vis op de mat hebt blijven doorzetten dan wordt je vanzelf beloont met een leuke bak.
en je moet in de omgeving van twente wonen want dat is natuurlijk wel zo makkelijk aangezien ik uit enschede kom.

het liefst iemand tot 35 jaar maar dat is natuurlijk geen eis.


waarom ik iemand via hier zoek om een paar weekjes mee weg te gaan heel simpel me vismaatjes willen niet zo lang van huis zijn en mij lijkt het een mooi avontuur wat je niet snel zult vergeten.

facebook robin luchies
Plaats reactie