Vismaat gezocht Heerenveen en omstreken.

Plaats reactie
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

30-07-2014 15:06

Middag allen, waar de meesten van jullie bakken sleuren of met de sleurhut op een of andere locatie waar jullie liever niet zouden willen zijn vertoeven hier een oproepje!
Ik ben op zoek naar een vismaat om mee te vissen op een van de vele wateren die Friesland rijk is.
Een korte checklist of beter gezegd waar de maat aan dient te voldoen:

- kantvisser ( statisch )
- instantsessies
- dagsessies ( geen nachten of beter gezegd voorlopig niet )
- blij zijn met elke vis, maar wel iets blijer met een bak dan met een knol :lol:
- leeftijd eind 20 tot maakt niet uit

Daarnaast begin ik interesse te tonen in het maken van filmpjes en het editten er van zelf nog niet in het bezit van een camera ( wel een iphone en daar wil het eerst ook prima mee ), maar hier komt tzt verandering in. Dus een beetje cameraschuw moet je niet wezen en een beetje interesse hierin zou top zijn. Daar ik nog heeeeeeeeeeerlijk 2,5 week vakantie heb heb ik alle tijd om te vissen.
Daarnaast wordt er veelal gevist in de weekenden.

Meer info, just ask...
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

03-08-2014 14:22

31 views en niemand die interesse heeft? Het is niet dat ik op deze manier op goedkope wijze nieuwe visgronden cq stekken leer kennen. Ik ben zeker niet iemand die met gevoelige info naar buiten komt, ik weet dat de Friezen stug volk kunnen zijn, gelukkig ben ik als import Fries of beter gezegd export Drent vrij flexibel.
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

03-08-2014 16:30

Je mag best eens een sessie met ons mee vissen. We vissen wel in Groningen en Drenthe en ook het liefst nachten maar ook wel avondjes. Bij interesse moet je maar even pm'en ;)
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

12-12-2014 10:04

Even een topic bump!
Nachtvissen is ook mogelijk en ik heb doordeweeks wat tijd over op dit moment.
Plaats reactie