Karper maat gezocht noord holland en trip frankrijk.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan-Willem Bos
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-02-2014 22:21

04-02-2014 21:41

Beste Karper Vissers,

Ik ben Jan-Willem Bos woonachtig te Noord-Holland, ben 29 jaar oud en vis sinds mijn 9e op alles wat zwemt en sinds 2 jaar echt fanatiek op karper.
Ik ben op zoek ben naar een ervaren, serieuze en natuurlijk lachwekkende karper maat die mij het een en ander kan leren betreft het groot water vissen en eventueel een reis naar Frankrijk wil af leggen. Ik vis graag statisch, dag en nacht geen probleem!
Mijn grootste karper is rond de 25 pond en hoop dit jaar mijn PB te verbreken.
marco hoedeman
Berichten: 153
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: purmerend

09-02-2014 19:46

Waar woon je in noord holland
is een ruim begrip

grtn marc
purmerend
Gebruikersavatar
Jan-Willem Bos
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-02-2014 22:21

09-02-2014 20:13

Hey Marc,

Ja vergeten plaatsnaam erbij te zetten. Ik woon in ijmuiden.
Ik ben mobiel en kan overal naar toe rijden geen probleem.

Mvg,

JW
bauke post
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-04-2011 22:18

26-05-2014 22:22

Jan-Willem Bos schreef:Hey Marc,

Ja vergeten plaatsnaam erbij te zetten. Ik woon in ijmuiden.
Ik ben mobiel en kan overal naar toe rijden geen probleem.

Mvg,

JW

hoi jan willem als je zin heb ik zelf woon in oostzaan ik ben 46 jaar en veel ervaring in karpervissen .
ik zou je graag een keer een nachtje uit willen nodigen om hier te komen vissen .
ik zelf heb geen vervoer om jou kant op te komen maar ik kan je vertellen dat hier in de polders van oostzaan fantastisch vissen is en als het verder klikt kunnen we wel vaker afspreken en natuurlijk als je nog een keer ergens anders wil gaan vissen samen zou ik daar voor open staan en dan natuurlijk dellen we eventueel de kosten wat benzine betreft natuurlijk nou hopelijk hoor ik van je en gaan we er een vezelig nachtje van makken en veel vis vangen gr bauk
Plaats reactie