Vismaat omgeving Alkmaar?

Plaats reactie
Jacco Hertog44
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-04-2013 08:25

22-04-2013 08:45

Hallo Heren,

Hier een " herintredende" karpervisser wonende in Alkmaar.

.. Mijn karpervis geschiedenis begint ruim voor het Boilie tijdperk. Toen kwam het vissen met boilies..schitterende tijden meegemaakt!

Laatste jaren af en toe gevist, vooral met penhengel... Elke jaar voornemens om fanatieker te gaan vissen..

Dit seizoen wil ik echt de de koe bij de horens nemen en dat dan ook daadwerkelijk te gaan doen!

Vis veel alleen maar:

Ben op zoek naar een vismaat, om af en toe mee te vissen.. Korte of langere sessies, binnen - en buitenland.. Ervaringen en ideeën uit te wisselen en noem maar op!

Misschien een spelt in een hooiberg? Niet geschoten is altijd mis... Toch?
Robin Haakman
Berichten: 39
Lid geworden op: 31-08-2012 18:14

27-09-2013 20:02

Hallo jacco ik kwam je post tegen van al een aantal maanden terug. Ik woon zelf in Heerhugowaard en ben een redelijk fanatiek karpervisser van het vroege voorjaar tot het late najaar.

Heb je de vishobby nog opnieuw opgepakt en ben je nog opzoek naar een vismaat laat het me dan weten.
Gebruikersavatar
Ruud Lourens
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-04-2014 14:30
Locatie: Alkmaar

06-04-2014 15:25

Hallo Jacco,

Ik heb mij zojuist op het forum aangemeld en zag je berichtje staan.
Ik zoek ook iemand in Alkmaar, zie mijn oproep, en ben ook een (her) intreder.
Jou oproep is al wel wat ouder maar toch, als je zin hebt, stuur dan ff een pbtje.

Gr. Ruud
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, des te meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, des te minder ik weet. Waarom leer ik alles???
Plaats reactie