Vismaat omgeving Arnhem

Plaats reactie
Michiel van asselt82
Berichten: 24
Lid geworden op: 30-08-2008 16:10

12-02-2011 00:43

Beste mede karpervissers,

Mijn naam is Michiel.
Ik heb reeds eerder een oproep gedaan op deze site, maar door mijn werk en dat er op deze site veel mensen zijn die al een vismaat hebben probeer ik het nog eens.
Ik zal mij eerst even voorstellen.
Zoals gezegd is mijn naam Michiel. Ik heb de leeftijd van 28 jr bereikt en hoe de jonkies onder ons ook denken wacht aar af tot je het bent en je denkt nu al!\?

Ik woon in Velp en woon samen met mijn vriendin en een kleine. Daarnaast heb ik een vrij drukke baan.
Echter al deze omstandigheden geven mij wel de kans om te karpervissen, voornamelijk in het weekend.

Alle uitrusting is compleet, hier en daar moet er nog wat bij en dat zal gebeuren.
Ik zoek een maat die houdt van bierdrinken, barbequetje (wie niet) maar ook serieus met vissen bezig zijn. Iemand die ook de behoefte heeft om een weekend naar het buitenland te gaan en die samen aan de slag wil.

Ik hoop iemand op deze site te kunnen vinden die net als ik ongelooflijk gefacineerd is van het vissen en die graag deze kennis en kunde met iemand anders zou willen delen, alleen al omdat het passie is.

Ik hoop spoedig een bericht van een van jullie te ontvangen.

Allemaal een geweldig en vangstvol 2011 toegewenst!

Michiel
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

31-03-2011 23:40

Hoi Michiel,

Misschien kunnen we een keer samen vissen, je weet maar nooit of dat bevalt.
Ik vis veel korte sessies, heb zo'n 13 jaar geen nacht meer doorgehaald, maar heb wel vorig jaar weer een tent gekocht.
Dit jaar ga ik het weer eens proberen, 's nachts. Ik woon in Duiven, vis in Gelderland, Zuid Holland en (verre) omstreken
en soms ook in het buitenland. Vroeger wat vaker in het buitenland, maar ja, gezin en werk, hé. Standbydiensten en zo.

Ik heb alle spullen voor elkaar, vis meestal alleen, maar kan best met een buddy vissen. Er valt altijd wat te leren.
Plaats reactie