Vismaat gezocht omgeving Zoetermeer

Plaats reactie
Erik Keereweer
Berichten: 8
Lid geworden op: 18-08-2012 10:29

08-07-2013 00:49

Als je te fanatiek vist op karper kom je vanzelf op dit forum terecht. Zit je te vaak naar je mobiel te turen tijdens je sessies dan plaats je deze advertentie.
Helaas niemand in mijn omgeving die op dezelfde manier deze passie beleefd. Ze zijn er wel maar das allemaal half gas daar kan ik niks mee.

Ik ben opzoek naar iemand tussen de 25 en 40 jaar. Serieus bezig met karpervissen maar ook zo gek als een deur. Zin in avonturen in binnen en buitenland. Stuur maar ff een berichie dan
Dave Schroevers
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-05-2011 10:18

09-07-2013 19:29

Hè Erik,
Ik zag jou als het goed is op 42, je snapt wat ik bedoel denk ik.
Daar is gewoon zwendel,, zijn geldwolven.
Maar om serieus op jouw verzoek in te gaan is de reden dat ik hier ook reageer.
Ik denk dat wij met fanatiek aardig op de zelfde golflengte zitten.
Laat mij ff weten hoe jij hier op wilt reageren.

Gr Dave.
Lesley Wagemaker
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-07-2013 16:47

10-07-2013 16:49

Heren!

Ik ben ook op zoek naar een vismaat. Wil weer gaan vissen op karper, maar dan alleen met korst (puur omdat ik dit het leukst vind! :))

Ik ben 24 jaar en woon in Zoetermeer en zou graag een keer willen korsten. Let me know!
Gebruikersavatar
Rens Kaaijk
Berichten: 65
Lid geworden op: 09-05-2007 22:37
Locatie: Zoetermeer

21-08-2013 20:33

Beste karpervissers.

Mijn naam is Rens en vis nu al 18 jaar op karper.
De afgelopen jaren heb ik vaak alleen gevist, aangezien mijn vaste vismaat is verhuist.
Ik ken het van het naar de telefoon staren, of eindeloos die spiegel-magazins doorlezen.
Ook ik zoek een fanatiek persoon om mee samen te vissen.
Doordeweeks of in het weekend.

Ik ben 31 jaar. En vis geregeld op het Noord Aa.
Stuur maar een PB als iemand een keer een sessie wilt doen.
Of stuur een email naar renskaaijk@hotmail.com
Ik ben geen bakkenvanger, ik ben een karpervisser
hans van der spek
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-04-2006 01:55

30-11-2022 21:52

Als je te fanatiek vist op karper kom je vanzelf op dit forum terecht. Zit je te vaak naar je mobiel te turen tijdens je sessies dan plaats je deze advertentie.
Helaas niemand in mijn omgeving die op dezelfde manier deze passie beleefd. Ze zijn er wel maar das allemaal half gas daar kan ik niks mee.

Ik ben opzoek naar iemand tussen de 25 en 40 jaar. Serieus bezig met karpervissen maar ook zo gek als een deur. Zin in avonturen in binnen en buitenland. Stuur maar ff een berichie dan
hans van der spek
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-04-2006 01:55

30-11-2022 21:58

Als je te fanatiek vist op karper kom je vanzelf op dit forum terecht. Zit je te vaak naar je mobiel te turen tijdens je sessies dan plaats je deze advertentie.
Helaas niemand in mijn omgeving die op dezelfde manier deze passie beleefd. Ze zijn er wel maar das allemaal half gas daar kan ik niks mee.

Ik ben opzoek naar iemand tussen de 25 en 40 jaar. Serieus bezig met karpervissen maar ook zo gek als een deur. Zin in avonturen in binnen en buitenland. Stuur maar ff een berichie dan
hans van der spek
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-04-2006 01:55

30-11-2022 22:15

Hi,
Best wel oud bericht. Maar probeer het gewoon.
Mocht je nog een x iets op karpergebied willen onder nemen in najaar /winter dan heb ik wel interesse.
Ik ben fanatieke karpervisser die voorjaar en zomer vol op Nieuwkoop vist maar ik wil x iets goed aanpakken op groter water om langer door te kunnen vissen.
Denk aan zandput of dieper water.
Woon in Rotterdam, heb alle materiaal en denk dat je met een goeie vismaat dit soort wateren kan kraken.
Leeftijd vind ik niet belangrijk, wel fanatiek en gedreven en ergens moeite voor willen doen.
Zelf ben ik 66 maar fit en nog steeds gedreven.
Wie weet lees je dit en denk je, waarom niet
hans van der spek
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-04-2006 01:55

01-12-2022 00:01

Hi,
Best wel oud bericht. Maar probeer het gewoon.
Mocht je nog een x iets op karpergebied willen onder nemen in najaar /winter dan heb ik wel interesse.
Ik ben fanatieke karpervisser die voorjaar en zomer vol op Nieuwkoop vist maar ik wil x iets goed aanpakken op groter water om langer door te kunnen vissen.
Denk aan zandput of dieper water.
Woon in Rotterdam, heb alle materiaal en denk dat je met een goeie vismaat dit soort wateren kan kraken.
Leeftijd vind ik niet belangrijk, wel fanatiek en gedreven en ergens moeite voor willen doen.
Zelf ben ik 66 maar fit en nog steeds gedreven.
Wie weet lees je dit en denk je, waarom niet
Plaats reactie