foto vd maand Juni winnaar..

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

21-08-2013 20:59

Volgens mij is de redactie iets vergeten...
Er heeft iemand recht op een prijs maar blijkbaar moet ik er zelf achteraan?
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

21-08-2013 21:26

Mijn fout Jacco, stuur je pb'tje als ik de gegevens heb.. Volgende keer even PB'en graag.
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
aip biolik
Berichten: 32
Lid geworden op: 31-05-2008 21:23
Locatie: Breda

21-08-2013 22:10

Oeps redactie.........!?

Wat ook jammer is, dat de foto van de maand augustus nog niet is geplaatst!
Misschien is hier een goede reden voor ..... maar dan nog.
Laat de mensen hier niet in het ongewisse, laat het dan even weten dat je het een maand op schuift of zo,
met indien mogelijk een of andere opgave van reden. Begin dit jaar kwam dit ook al voor.
En maar nadenken, over het vissen, over het leven.
Over het leven dat eigenlijk vissen is.
En over vissen dat je leven is.

Dood niets, behalve de tijd. Neem niets, behalve foto's. Laat niets achter, behalve voetsporen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-08-2013 22:48

Inderdaad blijkt dat vanwege het teruglopend aanbod van inzendingen de foto van de maand er even tussenuit gaat. Ik weet nog niet of en hoe we dit gaan oplossen. We zijn daar toch in de huidige opzet van afhankelijk.

Alle lof overigens voor de initiatiefnemer Bart die nu minstens anderhalf jaar voor de nodige continuïteit heeft gezorgd. De laatste tijd door creatief te shoppen in andere rubrieken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
aip biolik
Berichten: 32
Lid geworden op: 31-05-2008 21:23
Locatie: Breda

22-08-2013 01:31

Dat is heel treurig om te horen Kees. Weet niet wat het quotum moet zijn aan inzendingen? Maar aan de andere kant ook wel vreemd! Gemiddeld stemmen er een dergelijke 50 tot 75 personen. Als 2/3 nu een fotootje in stuurt kom je toch al aan een aardig getal van inzendingen en met wat lobbyen tussen de andere forums sprokkel je desnoods inderdaad ook wel wat erbij.

DUS KOM OP FORUM LEDEN EN STEMMERS VAN DE FOTO VAN DE MAAND!
LAAT NIET ALLEEN JULLIE STEM HOREN, MAAR STUUR OOK JULLIE FOTO'S IN!

Karper vissen is immers ook meer, dan alleen de vis op zich vangen! Een mooie "creatieve" plaat geschoten van vis, moment, natuur, etc, etc is toch de "eigen" ultieme beleving om terug te blikken op je vangsten, ze eventueel te delen met anderen en in gedachten dat verhaal van die beleving!
De vis alleen is op de kant toch al zo kort te bewonderen.

DUS LAAT JULLIE GEEST PRIKKELEN EN PROBEER EENS DOOR DE LENS TE KIJKEN VAN EEN CAMERA ......
ZELFS OP DE MOMENTEN DAT JE DE CAMERA NIET IN JE HANDEN HEBT!
En maar nadenken, over het vissen, over het leven.
Over het leven dat eigenlijk vissen is.
En over vissen dat je leven is.

Dood niets, behalve de tijd. Neem niets, behalve foto's. Laat niets achter, behalve voetsporen.
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

22-08-2013 12:27

Jongens ik wil nog even iedereen bedanken voor de stemmen. Ik wist niet eens dat ik geselecteerd was dus heb niet inhoudelijk in het topic van juni kunnen reageren.

Bij deze wil ik wel even vermelden dat ik op dat moment aan het vissen was en alleen heb hoeven inzoomen om de foto te kunnen schieten.
Dit plaatje tovert iedere keer een lach op mijn gezicht en is op het forum gekomen met de boodschap om eens wat meer om je heen te kijken tijdens het vissen. Valt me op dat tegenwoordig en met name de jeugd geen binding heeft met de natuur terwijl we daar juist zo afhankelijk van zijn.
Leer genieten van de kleine dingen, een dag blancen kan je zo veel moois opleveren, als je maar die oogkleppen af zet; )


In ieder geval allemaal bedankt!
Plaats reactie