Vangsten December 2011

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

12-12-2011 10:54

Kees Verheij schreef:Ik ga eens kijken voor een huis in Enter geloof ik, veel beter klimaat daar. Hier is alles al een poosje kaal en dan heb ik het over het landschap en niet over dat groter wordende plek midden op m'n knar.

Nee, serieus, klote man als die hackers je op de korrel hebben...


Hij zou nu wel in Escape willen wonen denk ik.
Danny Kwakman
Berichten: 461
Lid geworden op: 25-04-2011 13:27
Locatie: Noord-Holland

12-12-2011 14:29

Plaatste Tom tw een zomer foto dan ofzo? ahhah
Je zit aan de waterkant, je hengels staan stabiel.
Je tuurt over het water en vind rust in je ziel.
------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Tom ter weele
Berichten: 675
Lid geworden op: 20-02-2011 21:46

12-12-2011 16:49

Ja, Tom had even niet nagedacht en er gewoon een foto opgezet.
onder het motto; vangsten 2011' en niet; vangsten December 2011.
Dom foutje waar nu heel moeilijk over word gedaan. Maarja eigen schuld dikke bult.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-12-2011 17:03

Jij laat jezelf nog zien.. Haha, maar Jan de Jager is mooi pleite. Dat zegt wel genoeg.. Maar als ik terug krijg naar je schrijven:

een koude grashapper.


kan ik alleen maar concluderen dat het ook bedoelde als een december vis, daar het voor de rest van dit jaar niet echt onwijs koud is geweest ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
luuk heesters
Berichten: 676
Lid geworden op: 19-01-2010 16:56
Locatie: Brabant Zuid!

12-12-2011 17:22

het is misschien een domme fout van Tom geweest.
maar om hem nu met jan te vergelijken vind ik wel erg ver gaan..
Tom post een vis, ook al is hij niet van december maar nu krijgen we tenminste nog wat te zien!
veel vissers hier op het forum zijn allang gestopt vanwege de kou dus posten ook niets meer!
Tom je had misschien beter erbij kunne zette dat hij niet in december gevange was.
verder vind ik dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden, want het is iets heel anders als dat met Jan ( dit is mijn mening )
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-12-2011 18:01

Of er wordt zat gevangen maar mensen zien het niet als hun plicht hier vissen te laten zien ;) Ik til er ook niet zwaar aan.. Aan het hele forum niet overigens...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
luuk heesters
Berichten: 676
Lid geworden op: 19-01-2010 16:56
Locatie: Brabant Zuid!

12-12-2011 18:11

klopt dat kan ook en vooral voor die mensen heb ik respect dat ze het stil kunnen houden!
maar beter gaan we gewoon normaal met mekaar om, en laat Tom gewoon even met rust.
hoe zouden jullie je voelen? als heel het forum opeens tegen je begint te zeike.
oke, je kan er wat van zeggen maar om er een heel probleem van te maken nee dat vind ik niet kunnen
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-12-2011 19:23

nee logisch sven.
jij bent natuurlijk te goed voor dit forum :-?
Vis is vis
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

12-12-2011 20:23

sven doe tog is niet zo populair , naar mannetje
je bent echt een misselijk makent ventje bah...
nooit geen respect voor anderen.. bijdehand..
en als jij nou zo perfect was, maar dat ben je zeker niet.
zulke mensen als jij verpesten dit board en daarom plaatst ook bijna niemand zijn vangsten.
en heb jij trouwens niks beters te doen ? als de heledagen op het board mensen af ligge zeiken ?

:-? :-?
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

12-12-2011 20:23

Luuk dat is natuurlijk ook een beetje onzin, want ook iemand die niet meer vist kan alsnog een foto plaatsen.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

12-12-2011 20:26

Ik snap de kriteik van Yannick heel goed, weet niet of dat van de kritiek kopt want ik ben gestopt met alles te lezen maar wat de sfeer op het board betreft zou het stukken beter kunnen en zouden we inderdaad ook meer en grotere vissen kunnen bewonderen.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

12-12-2011 20:44

Waarom worden er minder foto's geplaats?

Heel simpel,mensen worden dan weer vervloekt omdat de foto te herkenbaar is en ik geef ze groot gelijk,want ik ga ook geen foto's painten of shoppen om hier iemand een plezier te doen die anders gewoon kritiek uit.

Pech gehad,want vissen doe je voor je eigen en niet voor iemand anders zijn plezier die voor het scherm zit. Zijn tegenwoordig zat boekjes te koop met dikke vette bakken als je vissen wil zien ;),waarvan btw ook stekken herkend worden alleen dan hoort men ze weer niet. :-?

En verder,tja gewoon blijven vissen :D

Enne Tom plaatst een foto van een ander jaargetijde lekker belangrijk het gaat toch om de vis? Vis is vis en ik welk jaargetijde de vis gehaakt is moet geen zak uitmaken dan.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

12-12-2011 21:07

gezellig man !!!! @ toby :verleden jaar dan zeker want geloof niet dat er dit jaar al ergens sneeuw is gevallen in ons kikkerlandje!!! 8)
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

12-12-2011 21:42

Enne Tom plaatst een foto van een ander jaargetijde lekker belangrijk het gaat toch om de vis? Vis is vis en ik welk jaargetijde de vis gehaakt is moet geen zak uitmaken dan.


Nou Leen dit topic heet Vangsten December 2011.

Dit betekend dus dat er foto's geplaatst kunnen worden die in december 2011 gevangen zijn.

Als er vervolgens door iemand een foto geplaatst wordt met notabene als onderschrift 'een koude grashapper' terwijl op de achtergrond de bomen vol in het blad zitten vind ik dat een vorm van zelf verheerlijking. Jezelf beter voordoen dan bent.
Vervolgens komen er een reeks aan slappe exuses voorbij die afgestraft worden...naja eerlijk duurt het langst, je gaat toch niet liegen om de vangst van een vis.... :-? om je eigen ego te strelen?? Dit irriteert me dan en diegene laat ik graag weten wat ik er van vind. (En andere blijkbaar ook)

En wat is er mis met de post van Sven, kan er geen kwaad in zien hoor...Ik plaats ook zelden tot nooit foto's, hoef ze niet zo nodig te delen en als ik die behoefte wel voel dan doe ik dat.
In sommige gevallen collegialiteit naar andere vissers die in enige rust een mooie vis ook willen vangen...begrijpelijk toch?

Wat betreft Sven, ik vind hem van behoorlijke waarde op het board. Ik ben het ook niet altijd met hem eens maar blijkbaar heeft hij er plezier van druk te zijn met het posten van berichten en mensen zijn visie van het 'karpervissen' te laten zien. Prima. Of je het met hem eens bent of niet.
Er zouden meer mensen zo uitgebreid moeten posten als Sven, ik vrees alleen dat er maar weinige zijn die echt een eigen mening hebben en er zelf overnagedacht hebben, zo goed dat ze het ook kunnen verwoorden in een post en het kunnen onderbouwen zonder dat het onderuitgeschoffeld wordt. En begrijp me niet verkeerd dat is inclusief mezelf.

Dus....helaas heb ik zelf nog geen schub gevangen in December...tjsa..het is kouder dan 10 graden 's nachts dus dan blijf ik liever binnen :wink:
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

12-12-2011 21:47

Vis=vis klaar.

Klopt wel meer niet hier,wat toch gewoon gebeurd ookal word er 80 duizend keer wat over gezegt.

Daarbij gaat het hier om een foto die dus blijkbaar uit de zomer komt he? Ken het niet zien want die foto is pleite,maar dan nog is het niet zo bont dan wat Jantje voor elkaar kreeg.

Tis gebeurd en zo erg was dit nu ook weer niet.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

12-12-2011 22:15

Ja Leen vis is vis dat klopt.

Alleen zijn daar vast andere topic's voor aangemaakt. Maar a.j.b. ga geen foto's plaatsen in Vangsten December 2011 met onderschrift 'een koude grashapper' als je er bij wijze van spreken met een korte broek en ontbloot bovenlijf op staat.

Ik kon zo gauw geen topic vinden. Voor iedereen die zich geroepen voelt....ik heb er maar een aangemaakt....

viewtopic.php?f=53&t=66547
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-12-2011 22:34

Geef Sven groot gelijk!

Wie houdt nou wie voor de gek?
Als je een foto gaat plaatsen met als ondertitel "een koude grasser" of iets dergelijks.
Dan vraag je toch om aandacht? Die kan je dan krijgen ook.

En mensen die dit board verpesten? Yannick, lees Sven zijn reacties eens even rustig na.
Sven is een van de weinige met een duidelijke mening en geeft mensen regelmatig een zetje in de goede richting.
Helemaal op eigen wijze. Zijn deelname aan verschillende rotary's zegt genoeg denk ik.

Heel wat personen kunnen daar nog wat van leren i.p.v altijd overal achteraan te rennen en dan keihard op hun bek te gaan.

Vissen is meer als vissen alleen....
Laatst gewijzigd door j van der beek op 12-12-2011 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
luuk heesters
Berichten: 676
Lid geworden op: 19-01-2010 16:56
Locatie: Brabant Zuid!

12-12-2011 22:38

Jeroen Neef schreef:Luuk dat is natuurlijk ook een beetje onzin, want ook iemand die niet meer vist kan alsnog een foto plaatsen.


Jeroen klopt, maar toch geen decembervis? als ze voor december gestopt zijn of van andere jaren, je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.

ik heb persoonlijk tegen niemand iets hier op het board!
maar moet zeggen dat het soms toch wel ongezellig is,
en in dit geval zorg Tom er zelf voor. maar om er nou echt zo moeilijk over te doen?
als er nou geen 'koude grashapper' had gestaan maar 'hartje zomer' dan had niemand er moeilijk over gedaan!

maar Niek super dat je een nieuw topic hebt aangemaakt :D

nja, verder geef ik hier geen commentaar meer over wordt het niet gezellig door!

anders pb je maar als je me wilt spreken

groetjes
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-12-2011 22:44

8)
Laatst gewijzigd door j van der beek op 12-12-2011 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

12-12-2011 22:48

Jezus ik wist niet dat jij een bril had.

@Luuk, het word toch beweerd dat het geen december vis is dus je post klopt weer niet.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-12-2011 22:50

Klopt,

Lenzen gaan wat moeilijk na een avondje bier drinken :wink:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-12-2011 23:30

Bril maakt niks uit. Maar probeer het eens met 800 pixels max.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-12-2011 23:39

Kwaliteit was niet best.
Had hem alleen nog maar via telefoon gezien.

Volgende keer weer een camera mee.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

13-12-2011 07:53

's morgens doe ik altijd. laatste 24 uur.

Meestal een pagina of 3. Tegenwoordig hooguit 1,5.

Als Sven dan ook nog stopt met zijn visie op het geheel, dan is het spul hier pas echt rijp voor de sloop.

Beste Yannick,

Ik wacht al heel lang op een paar goede bijdragen van jou. Lekkere stgevige discussie met argumenten en zo.

Met Sven lukt me dat makkelijk, helaas hebben we meestal dezelfde mening dus dat schiet niet op.

Heb je er nog een enkele die, wanneer ze dreigen ongelijk te krijgen, beginnen met sneren en soms zelfs beledigingen. Ergo Yannick om de verkeerde reden, maar je hebt gelijk... doe mij maar facebook.


BTW ook in december gevangen.

Afbeelding

weet alleen niet wanneer en door wie...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

13-12-2011 09:33

Sven van Anrooy schreef:Of er wordt zat gevangen maar mensen zien het niet als hun plicht hier vissen te laten zien ;) Ik til er ook niet zwaar aan.. Aan het hele forum niet overigens...

ik vind sven over het algemeen ook leuk om te lezen en kan er soms ook om lachen en wat het eerste deel betreft geef ik sven en andere groot gelijk en heb ik alle begrip , maar het tweede deel van z'n tekst gaan me haren ( en die heb ik niet eens) recht overeind staan.
bah wat een kasones denk ik dan.
who the fuck is sven dan wel niet
Vis is vis