Vangsten November

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

07-12-2010 10:58

Hi Sven,
Is ook zo.
Rik’s bericht bevat geen geheimen verder. Heel bekend water waarvan we allemaal wel weten dat het er lastig vissen is. Kan me wel voorstellen dat er ZHP-“bikkels” zijn die dit weldegelijk ergerlijk vinden.

Wat ik ergerlijker vind is het plaatsen van complete Google-earth-links en hele routebeschrijvingen naar de onbekendere oorden. Wateren zonder naam. Denk je ergens lekker alleen en ongestoord aan de gang te zijn, zie je opeens op eoa forum een satellietfoto van je stek voorbijkomen.
Maargoed, ontopic maar weer.

Mvg,
Rick boss
Berichten: 31
Lid geworden op: 07-01-2011 11:40

11-01-2011 21:07

Rik koster schreef:mijn thuis water is vanaf volgend jaar de zevenhuizerplas.dan weten julie dat,en er zullen vast en zeker 30+ vissen zwemmen.dan weten julie dat ook.verder is dat je ook moet weten dat er van de 400 karpervissers die er komen per jaar er mischien maar 1 procent wederkeert en daarna nooit meer terug komt,blank na blank kan je er lopen.weken zonder piep ! taluds die tot 40 meter diep gaan.wier heel veel wier.echt een bikkelwater ! tot ziens aan de waterkant :)


of je moet weten waar de karpers zitten op de zevenhuizerplas !!!! :wink: :wink:
Gebruikersavatar
danny den buitelaar
Berichten: 354
Lid geworden op: 27-10-2007 20:11
Locatie: alblasserdam
Contacteer:

12-01-2011 10:38

idd ...stekkeuze is daar heel belangrijk,ik heb er jaren gevist... :wink: