Greep uit 2009

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Jurgen Bart

22-01-2010 15:39

zeer mooie reeks, vooral de vissen uit het buiteland vind ik erg mooi.
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

22-01-2010 23:09

heel mooi man echt vooral de spiegels maar uuhh heb je die pet van Alijn gehad hahahahahha jammuh hor!!!
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Rob Rijkers
Berichten: 384
Lid geworden op: 22-06-2007 17:19
Locatie: Gemert en Arnhem/Velp

17-04-2010 14:13

Zeer mooi vissen kerel!

En ik snap precies wat je bedoeld met geniet van elke dag, ik heb zon 2/3 jaar terug last gekregen van een zware depressie en merk af en toe nog steeds een terugvalletje op. Wat ik ook aangaf op maak kennis met trouwens ergens tussendoor (http://www.karperwereld.nl/kennismaking/rob_rijkers.php).
Ik zou je dan ook als tip willen geven, zie het vissen inderdaad niet als het belangrijkste wat er is, maar zie het meer als een momentje van opluchting. Even alles van je afzetten en lekker genieten van de dingen die om je heen gebeuren. Dan zal je al snel merken dat een vis ook maar bijzaak is, en je een stuk meer van de visserij kan genieten. In mijn geval is dat zeker zo!
Dat heb ik trouwens met fitnessen ook, want nam aan dat je dat ook deed gezien die fotos. Even lekker knallen na een dagje stressen op school of werk, en gewoon nergens anders aan denken lekker alles van je af 'drukken'....
Dat zijn eigenlijk de 2 dingen waar ik het meeste steun aan heb (naast mn vrienden en familie) en wat me er weer bovenop helpt in een mindere periode!

Mvg Rob Rijkers
Don't dream your dreams, catch them!

17-06-2009 1:10pm
She woke me up, but then.... Was I still dreaming???