Viswater Zoetermeer voor een deel aanbanden

Plaats reactie
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

23-06-2014 13:26

Guys,
Zouden jullie de vissers in Zoetermeer een handje kunnen helpen?

Advies vanuit de gemeenteraad is om massaal op onderstaand artikel te reageren waarin Groenlinks diverse kanttekeningen plaatst betreffende de uitbreiding van viswateren voor Gemeente Zoetermeer.
Graag allemaal netjes en evt. onderbouwd reageren, mogelijk kunnen we hiermee het terugdraaien van de toegezegde uitbreiding van viswateren voorkomen en Groenlinks een hak zetten. Het zou doodzonde zijn als Groenlinks dit voor elkaar krijgt, dit zal dan ook gelijk een signaal zijn voor andere gemeentes waar Groenlinks dit soort vergaande standpunten zal gaan innemen.
Reageren kost je minder dan een minuut!

Afbeelding

http://www.dichtbij.nl/haaglanden-noord/regionaal-nieuws/artikel/3588024/groenlinks-stelt-vragen-over-uitbreiding-van-viswateren.aspx?utm_source=Telegraaf&utm_medium=Crosspromotion&utm_term=Lijstartikel&utm_campaign=Telegraaf
PB meerval 128 pond - 200 CM
PB Mehkong meerval 160 pond
PB schub 42 pond
PB leder 42 pond
PB spiegel 46 pond
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

23-06-2014 15:33

Done. Goeie aktie Elmer
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

23-06-2014 19:14

Vreemd.
Ik probeer eerst een commentaar te leveren. Werkt niet. Dan probeer ik een account te maken op dichtbij.nl en er gebeurt niets. Ik verwacht een mailtje met een link om te bevestigen en dat lukt niet, want ik krijg geen link.
Tweede poging lukt ook niet, want ik gebruik -uiteraard- hetzelfde emailadres. Gek he, dat is nou eenmaal mijn mailadres.
Probeer ik in te loggen, nee je bent al bekend, je krijgt de bevestigingsmail met de link. Grrr

Ik heb het geprobeerd, ik zag een 404 error voorbij komen. Ik probeer het nog wel een keer.
Michael, ik zag jouw melding ook niet?
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

23-06-2014 19:56

Frenk de Gruiter schreef:Vreemd.
Ik probeer eerst een commentaar te leveren. Werkt niet. Dan probeer ik een account te maken op dichtbij.nl en er gebeurt niets. Ik verwacht een mailtje met een link om te bevestigen en dat lukt niet, want ik krijg geen link.
Tweede poging lukt ook niet, want ik gebruik -uiteraard- hetzelfde emailadres. Gek he, dat is nou eenmaal mijn mailadres.
Probeer ik in te loggen, nee je bent al bekend, je krijgt de bevestigingsmail met de link. Grrr

Ik heb het geprobeerd, ik zag een 404 error voorbij komen. Ik probeer het nog wel een keer.
Michael, ik zag jouw melding ook niet?


De site zal wel gemaakt zijn door Groen Links die maken wel meer dingen die niet werken...
Plaats reactie