Penvisdagen 2020


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Eshuis
Berichten: 355
Lid geworden op: 04-04-2006 22:04
Locatie: Serooskerke
Contacteer:

24-08-2020 21:01

Hallo Penvissers.

Omdat er weer activiteiten door de visvereniging HSV Middelburg georganiseerd mogen worden heb ik niet geaarzeld en gelijk een datum geprikt:
Op zondag 27 september 2020 nodig ik jullie allen uit voor de zesde Walcherse Penvisdag.
Het doel van de dag is lekker pennen, andere penvissers ontmoeten, tips uitwisselen en wellicht een mooie prijs winnen. Walcheren heeft zeer karperrijk water en je mag zelf je stekken zoeken in alle wateren van de HSV Middelburg. Zie hiervoor de website. Er is een leuke prijs voor de meeste karpers, de grootste schub en de grootste spiegel. Vorig jaar hebben we met 13 deelnemers meer dan 70 vissen op de mat gekregen. Dat moet nog beter kunnen denk ik.
We verzamelen om 715 op de parkeerplaats Hof Van Tange in Middelburg met een kopje koffie. Vervolgens vissen we van 7.30 tot 14.30. waarna we weer terugkomen op het startpunt voor de resultaten en de prijzen. Voor de liefhebbers wordt er nog een drankje aangeboden door de HSV op een gezellig terras in Middelburg.

Zin in een dagje uit? Het is een eindje rijden, maar de karpers liggen hier op je te wachten!
Opgeven kan door mij een PB te sturen of via de website van HSV Middelburg.
Tot ziens op de penvisdag!

Hans Eshuis
Plaats reactie