Geslaagde sessie


Plaats reactie
Dennis Smeets
Berichten: 20
Lid geworden op: 24-08-2014 11:33
Locatie: kerkrade

06-09-2014 19:52

vandaag besloot ik om met mijn zoontje te gaan pennen. Aangekomen aan t water werd me verteld dat de vangsten tegen vielen :-? Na alles uitkrammen en voeren begonnen we met vissen. Na een half uur zag ik de eerste bellen verschijnen aan t water oppervlak :wink: Na een paar minuten schoot mijn pen de diepte in gevolgt door een booggolf :D Mijn fox warrior 1,5 lbs boog ver door en ik voelde dat het ging om een groot exemplaar. Na een paar minuten gaf de zware vis een extra ruk extra :-? .....................HAAK LOS.....................PIEP..............................naja even een vloekje :wink: Na wat bijgevoerd te hebben dook de pen weer eens weg. Ik dacht even aan een graskarper of kleine karper...............hmmmmmm een vette lange brazem :-? ....................De snottebel liet ik weer snel vrij om daarna meeteen weer zo n vette snottebel te vangen. Ik besloot wat bij te voeren :) Na een half uur liep de pen weg en stond ik weer een karper te drillen :) Na een mooi gevecht vercheen een spiegel van 21 pond op de onthaakmat. Na een shoot van mijn zoontje lieten we de karper weer netjes gaan. Nu was het tijd voor mijn zoontje van 8!! ...........Ik zag in mijn ooghoek een kromme hengel en een brede grijns van oor tot oor :D Mijn zoontje ving z n grootste vis tot nu toe :oops:
Een grote brazem bezorgde hem een onvergetelijk dag en papa ook. Vol trots liet hij de vis gaan :) Gister mocht ik al een karper van 12 pond vangen en een grote zeelt. Dus weekend voor zoon en papa geslaagd. We ruimde op en besloten huiswaarts te keren waar ik uitsmijters maakte :) Vissen maakt hongerig :wink:


Tot de volgende keer!!
groeten Dennis Smeets
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

16-03-2015 05:46

@dennis: leuk verhaal
@oswald huh? mis ik wat?
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

16-03-2015 08:40

Nee hoor Frenk, je mist niks, Oswald WAS een bot... :evil:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

16-03-2015 12:21

Leuk Verhaal Dennis, Dat is genieten.
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Plaats reactie