Wie kan mij wat meer vertellen over deze hengel


Plaats reactie
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

28-06-2014 13:24

Het gaat om de volgende hengel een casting corner Holland 5 staat erop.
Ik heb hem vandaag gekocht van een oudere man die de hengel weer had gekregen van zijn opa.
Mooi verhaal dus ik dacht kopen dat had ik zowiezo al toen ik hem op mp zag staan.
Dit aangezien ik ook naar een nieuwe hengel opzoek was gezien de mijne gebroken was.
Zie de pics hier onder


Afbeelding
Afbeelding
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

28-06-2014 15:23

Casting Corner hengels zijn hengels van de firma Peeters uit Hoofddorp, vroeger Amsterdam.
Henk Peeters kan je ongetwijfeld alles vertellen over deze hengel.
Gebruikersavatar
Andries Hoekstra
Berichten: 934
Lid geworden op: 08-10-2009 19:23

28-06-2014 19:19

Hoi,

ik weet het niet zeker maar dacht dat dit een 'glasserie' was. Casting Corner staat goed aangeschreven qua hengelbouw, heb zelf ook één maar dat is geen glashengel.

Is de lak nog helemaal in orde?

Goede koop volgens mij

gr Andries
Gebruikersavatar
Eddy Roelans
Berichten: 310
Lid geworden op: 30-08-2006 14:41

28-06-2014 20:07

Andries Hoekstra schreef:Hoi,

ik weet het niet zeker maar dacht dat dit een 'glasserie' was. Casting Corner staat goed aangeschreven qua hengelbouw, heb zelf ook één maar dat is geen glashengel.

Is de lak nog helemaal in orde?

Goede koop volgens mij

gr Andries


Ben het met jou eens Andries. Glashengel en volgens mij werden er door Peeters destijds Sportex blanks gebruikt. Hier ga je normaal gezien nog veel plezier aan beleven Remco. Sportex was destijds toon aangevend wat karperhengels betreft.

btw De destijds bekende Jack Hilton hengels werden allemaal afgebouwd op Sportex blanks. Bij normaal gebruik onverslijtbaar!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog over het bouwen van pennetjes.

Blog: http://zelfdobbertjesbouwen.blogspot.nl/
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

28-06-2014 21:32

De lak ziet er nog goed alleen het logo begint wat te slijten.
Verder ziet het er nog prima uit, ik heb hengelsport peeters al gemaild of hun me verder kunnen helpen met deze mooie hengel.
Plaats reactie