Karperstruinshop.nl


Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

21-02-2014 21:04

Jeffrey, Veel plezier er mee en gefeliciteerd met je dochter. Handen vol aan en weinig slaap in het begin! Vissen komt wel weer.

Groeten, Michael
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Sander Timmers
Berichten: 98
Lid geworden op: 11-12-2009 14:29

22-02-2014 11:39

Jow Michael,

Heb de bestelling zojuist binnen gekregen helemaal super!
Als ik binnenkort weer wat nodig heb op pen vis gebied zie je me bestelling wel weer verschijnen!.

Bedankt man.

Gr Sander.
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

22-02-2014 12:13

Graag gedaan Sander. Mooi hé die ferrari rode pennen!

Vangse,
Michael
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
sjors bal
Berichten: 71
Lid geworden op: 25-01-2007 23:21
Contacteer:

27-02-2014 21:18

Wat een top service paar dagen terug een bestelling geplaats van een weegschaal en haakjes
Wordt het gewoon even gebracht tja zelfde stad schilt weer.

Als ik weer wat nodig doe ik zeker een bestelling bij je en een keer samen dagje pennen staat heb er nu al zin in

Ik zeg bestellen mensen als je wat nodig hebt

Gr sjors
Briann Alma
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-02-2014 18:41

27-02-2014 21:23

Hallo, mijn vraag is of er een compleet pakket bestaat van bijv. een rugtas met oprolbare onthakmat en schepnet. en wat ruimte voor materiaal en voer..
Zo ja? Waar kan ik deze vinden?
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

04-03-2014 09:47

Vraagje de site is al een paar dagen uit de lucht??
Zijn er technische problemen??

Ik wilde namelijk een bestelling plaatsen maar dat word nu lastig. :S
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

04-03-2014 16:34

Bennie,

Bedankt voor je opmerking. De site is nog wel in de lucht maar even inactief :o Je kan mij bellen op 0612791305
Ik hoop binnen een week weer terug te zijn met de site. Let op, vanaf dat moment verkopen we ook Polaroid brillen. Voor mij een onmisbaar item in de visserij!

Afbeelding

Daarnaast komen in de shop nieuwe items zoals de Berkley Trilene XL lijnen en een aantal producten van Nash.


Off-line zijn is niet goed voor de reputatie van een webshop. Daar ben ik mij heel goed van bewust. Het is even niet voor niets en ga er maar van uit dat de site alleen maar krachtiger wordt. Ik ben nou eenmaal een perfectionist op sommige gebieden en de webshop is daar een van. Zodra Karperstruinshop.nl weer online is, zal ik hiervan zeker een melding maken op dit mooie forum


We hebben overigens een blog gemaakt waarop iedereen een verhaal kan posten! Dit blog is voor iedereen een schrijf- en lees site. Iedereen kan posten. Het is namelijk voor heel veel mensen erg leuk om verhalen te schrijven en te lezen. Niet alleen voor ervaren mensen maar ook zeker voor mensen met minder ervaring. Hoe leuk is het om het verhaal te lezen van iemands enthousiasme bij de eerste vangst ooit, of de 101-ste vangst (van het jaar :wink: )... juist! Erg leuk. Stuur daarom je bericht naar mij mail@karperstruinshop.nl en houd het blog in de gaten op http://karperstruinshop.blogspot.nl/

@Sjors, Bedankt voor de feedback, de volgende keer blijf ik voor de koffie!
@ Briann, Complete pakketten hebben we (nog) niet omdat het heel moeilijk is zo'n pakket samen te stellen. Elke omstandigheid en vorm van visserij vraagt haar eigen materialen en keuze daarvoor. Ik kan je wel helpen met de keuze voor je materiaal. Bel mij anders even als je vragen hebt op 0612791305 Ik heb qua matten, tassen en netten niet heel veel op voorraad maar kan wel erg veel voor je bestellen.


Verder wil ik graag iedereen bedanken voor de overweldigende positieve feed-back en de vele bestellingen sinds we online zijn! Er is duidelijk vraag naar een webshop voor de struinende karpervisser.

Groeten
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

05-03-2014 07:55

Beste Micheal,

Ik hoor graag wanneer de site in de lucht is.
Dan kan ik een bestelling plaatsen :)

Ook handig dat ik dan meteen kan kijken voor een nieuwe polaroid bril. De mijne is aan vervanging toe.

Bedankt voor de informatie.
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

05-03-2014 11:00

Ok Bennie,

Heb je nog een voorkeur voor bril? Ik ga vandaag de brillen bestellen, dan zou ik jouw bril mee kunnen bestellen.

Groeten
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

22-03-2014 19:20

ben ook benieuwd wanneer ie weer online gaat, kwam er vandaag ook achter.
Succes met bouwen aan de site.

Gr Remko
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

02-04-2014 11:12

Beste Karper struiners en andere liefhebbers van het vissen,

Karperstruinshop.nl is weer in de lucht. We hebben de voorraad aangevuld, er zijn nieuwe pennen en lijnen in het assortiment toegevoegd en wellicht gebeurt er na volgende week nog veel meer op de site. Dit is nog volop in ontwikkeling en daarover later meer.

Onze excuses voor het lange wachten maar we zijn er weer en gaan er 100% voor.

Groeten, Michael Schaper
karperstruinshop
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Nick Smit
Berichten: 264
Lid geworden op: 11-02-2014 16:03

02-04-2014 12:07

Zal binnenkort even je omzet opschroeven, moet een nieuw lijntje(zit nu noodgedwongen met een 0.30 lijn te vissen :oops:.) Welke lijn is een aanrader op water met redelijk veel hoornblad?

Nick
Blog: Mijn Visserij
Laatste verhaal: Geblankt..
Gebruikersavatar
Han Eijkenduijn
Berichten: 187
Lid geworden op: 01-10-2009 14:57
Locatie: Purmerend

02-04-2014 13:39

Hoi Michael, net voor de heb wat pennetjes besteld !
Ziet er goed uit je shop, heel veel succes gewenst van uit Purmerend.
Groet Han


There is no dark side of the moon really.
As a matter of fact it's all dark...
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

02-04-2014 14:17

Ziet er zeker goed uit, mooie site.
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

03-04-2014 08:13

Dank je wel Arjan!

@ Han
Bedankt, komt vandaag door je brievenbus binnen met een extraatje.

@ Niels
In dit filmpje vanaf 1:44 zie je dat ik een karper drill in omstandigheden die jij omschrijft. Hier gebruik ik Tubertini UC-4 in een diameter van 22/00.
Deze lijn bewijst zich keer op keer. Scrol maar eens naar beneden in mijn LOGBOEK naar 7 en 8 augustus 2013.
Hij is te krijgen in zwart en groen (groen is vanaf morgen in de shop te bestellen).
Het gekraak wat je hoort tijdens de dril is het schuren van de waterplanten tegen de lijn. Na de dril heb ik de lijn grondig gecheckt en deze was nog als nieuw.

https://www.youtube.com/watch?v=y5AXf3O2gEo
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Nick Smit
Berichten: 264
Lid geworden op: 11-02-2014 16:03

03-04-2014 09:37

Schaper Michael schreef:@ Niels
In dit filmpje vanaf 1:44 zie je dat ik een karper drill in omstandigheden die jij omschrijft. Hier gebruik ik Tubertini UC-4 in een diameter van 22/00.
Deze lijn bewijst zich keer op keer. Scrol maar eens naar beneden in mijn LOGBOEK naar 7 en 8 augustus 2013.
Hij is te krijgen in zwart en groen (groen is vanaf morgen in de shop te bestellen).
Het gekraak wat je hoort tijdens de dril is het schuren van de waterplanten tegen de lijn. Na de dril heb ik de lijn grondig gecheckt en deze was nog als nieuw.

https://www.youtube.com/watch?v=y5AXf3O2gEo


Niels? :(

Haha :P. Bedankt voor je reactie. Heb even op je website gekeken naar de lijn, hier staat alleen dat deze zinkend is. Nou vis ik altijd met een drijvend lijntje, dus vroeg ik mij af hoe snel zinkend het lijntje zou zijn. Trekt dit lijntje een haak(korda mixa mt8-10) en een brok onder water?

Nick

EDIT: Ik zie net dat ik bij mijn vorige post vergeten ben te vermelden dat het om oppervlakte vissen gaat.. OOPS!
Blog: Mijn Visserij
Laatste verhaal: Geblankt..
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

03-04-2014 12:06

Sorry Nick, slordigheidje :oops:

Deze lijn zal je haak met aas niet onder trekken. Ik vis er zelf veel mee op de korst en met brokken. Het ligt er wel aan welke brokken je gebruikt. Niet elke brok blijft even goed drijven.
Ook de eventuele stroming kan invloed hebben op het drijfvermogen van je aasaanbieding.
Wil je geen risico nemen dan kan je een voorslag gebruiken van de drijvende lijn Korda kruiser control. Persoonlijk vind ik dat niet nodig als je brokken normaal gesproken een paar uur drijven.

Voor meer vragen kun je mij misschien beter mailen op mail@karperstruinshop.nl of via een pb op dit forum. Graag beantwoord ik hier zo veel mogelijk vragen.

Ik wil het forum van KWO zo min mogelijk spammen met verkoopadviezen voor klanten van karperstruinshop.nl
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

08-04-2014 22:42

Het gaat heel goed met de webshop. Nieuwe kansen worden benut en het assortiment wordt steeds groter.
Daarom is er tot en met 16 april voor iedereen korting bij bestellingen in onze webshop.

10% korting voor alle bestellingen tot 50 euro
15% korting voor alle bestellingen vanaf 50 euro
Dit is exclusief de verzendkosten

klik hier om naar de shop te gaan
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

12-04-2014 11:45

Michael bedankt voor de snelle levering en nette service echt een plus 1.

Succes met je shop

Mvg
Remko
Ferio Sterk
Berichten: 231
Lid geworden op: 17-07-2012 11:44

13-04-2014 12:50

Leuke site Michael, success erme!!

... maar die engelse pennen... die durf ik niet aan mijn lijn te doen!! :o :o :o

Ik baal al als ik een karper verspeel... kan je nagaan hoe ik me voel als mijn lijn breekt en de karper een dobber van €35 meeneemt... :o :o

Kan je nagaan hoe mijn vrouw hierop gaat reageren? .... :oops:
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

13-04-2014 23:16

Dank je wel Remko.

Ferio...haha tja ik weet wat je bedoelt. Wel leuk om eens als cadeau te vragen voor je verjaardag bijvoorbeeld. Meestal weet je toch niet zo veel te vragen.
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Nick Smit
Berichten: 264
Lid geworden op: 11-02-2014 16:03

15-04-2014 10:23

Vorige week ook even besteld. De zelfde dag nog een e-mail gehad dat ik het pakketje de volgende dag kon verwachten, die dag ook ontvangen. Ik had alleen een ander afleveradres ingevuld maar het pakketje kwam gewoon op mijn thuisadres(gelukkig ging hij door de brievenbus). Kleinigheidje houd je toch.

PS: Prima lijntje hoor Michael!
Blog: Mijn Visserij
Laatste verhaal: Geblankt..
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

17-04-2014 06:12

Dank je wel voor de terugkoppeling Nick.
Het alternatieve afleveradres was niet zichtbaar op de bon. Dit probleem is nu getackeld.

Groeten, Michael
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

18-04-2014 07:51

Dinsdag een bestelling gedaan en gisteren ontvangen het zag er super goed uit.
Netjes verpakt en je word keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Ga zo door zou ik zeggen
Gebruikersavatar
Jochem v.Oortmerssen
Berichten: 44
Lid geworden op: 22-03-2014 19:43

18-04-2014 10:05

En hier nog een tevreden klant! Rappe levering en perfecte updates over de status van de bestelling. Tubertini Gorllla was altijd al mijn favoriete lijn en ik ben helemaal weg van die groene versie. Aanrader!
Just go with the float