KWO member

Plaats reactie
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

16-01-2016 17:16

Beste Karperwereld,

Zo juist wilde ik een artikel lezen echter dit was niet mogelijk om dat ik geen KWO member ben. Als ik het artikel wel wil lezen moet ik mij aanmelden voor € 6,95 per mnd. Aangezien ik graag het artikel wil lezen kan dit nu niet omdat ik geen € 6,95 kan missen per maand. Mogelijk is het een idee om de artikelen die alleen voor KWO members beschikbaar zijn ook beschikbaar te stellen voor de overige members voor bijvoorbeeld € 1,00 per artikel. Op deze manier bereik je meer members en is het laagdrempelig om je aan te melden. Zeker als je geïnteresseerd bent in een bepaald artikel. Daarnaast creëer je meer inkomsten lijkt mij.

Ik ben dan ook benieuwd hoe de overige members hier over denken,

Gr Ronald
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

16-01-2016 17:28

Om welk artikel gaat het? Alles hierboven kan ik gewoon lezen namelijk.
Voor 1 eu per artikel zou ik het nooit doen. Weet ik zeker dat je achteraf meer kwijt bent. Ik althans xd. Ga binnekort wel kwo member worden voor de artikelen. Lijken mij wel intressant.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-01-2016 17:36

Gaat over nieuwe KWO community:

http://karperwereld.nl/community-members/

Voorstel is dus eerst lid wordt van CarpBoard en dan community lid voor 1 euro?

Dat is een aardige. :D Maar je kunt het antwoord raden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

16-01-2016 17:44

Nieuwe kwo community wost ik vanaf kees. Was al een.keer voorbij gekomen in de artikelen boven het board. Ik dacht dat ronald daar een artikel was tegen gekomen. Vandaar dat ik het niet begreep.

Wat ronald bedoelt met die 1 euro is per artikel. Of.je betaald 6.95 per maand. Of je betaald 1 euro per artikel dat je wilt lezen.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

16-01-2016 18:46

je koopt toch een hele krant?
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

16-01-2016 20:58

Ik had op facebook al aangegeven om tijdelijk 24 uurs videopassen/lidmaatschappen aan te bieden voor een schappelijke prijs zo kan men even rondsnuffelen en overwegen om een maand/jaar lidmaatschap te nemen. Op het moment vind ik het aanbod te laag, mocht de nieuwe dvd online staan dan probeer ik het een maand en daarna beslis ik verder.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

16-01-2016 22:21

Ik ben lid sinds dag 1, en ik ben zeer tevreden tot nog toe.
Alle films heb ik al bekeken die erop staan en is zeer aan te bevelen.
6.95 per maand is toch geen geld, en als je het niks vind binnen 3 maanden dan stop je toch gewoon?
Ik heb in ieder geval al ruim 50 euro bespaard op een bestelling via 't guppy hengelsport met een bestelling, dus mijn geld heb ik er al uit plus dat ik zeer genoten heb van het beschikbare materiaal in de community.morgen mag mijn vrouwtje lekker haar soaps bekijken, dan ga ik is ff in gedachten naar Turkije en dikke vissen toe met een headset op.een kilo bollen in het water gooien en je bent het ook kwijt, het geld is het niet jongens en de eerste maand heb je denk ik genoeg video materiaal van het 5 voudige tot je beschikking.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

18-01-2016 11:05

Hoi Ronald,

Ik zag onderstaande vraag:

Ronald Bassant schreef:Beste Karperwereld,

Mogelijk is het een idee om de artikelen die alleen voor KWO members beschikbaar zijn ook beschikbaar te stellen voor de overige members voor bijvoorbeeld € 1,00 per artikel. Op deze manier bereik je meer members en is het laagdrempelig om je aan te melden. Zeker als je geïnteresseerd bent in een bepaald artikel. Daarnaast creëer je meer inkomsten lijkt mij.


Allereerst bedankt voor het meedenken en het ventileren van je mening. Wij leren van alle meningen, visies en ideeën die voorbij komen. Het €1,- per artikel idee is iets waar we niet in mee gaan, hieronder leg ik uit waarom:

Met het KWO Community Membership krijg je een inlog tot een portaal waar al veel content staat én waar wekelijks content aan wordt toegevoegd. Het systeem is nu (nog) niet gereed om 'pay per artikel' te laten plaatsvinden. Voorlopig zal het dan ook blijven bij een maandabonnement (per maand opzegbaar) of een maandabonnement.

Daarnaast is het membership tevens gekoppeld aan de KWO Memberpas (die per post wordt opgestuurd) waarmee je bij diverse bedrijven/winkeliers voordelen pakt. Om het membership overzichtelijk te houden willen we geen 'losse artikelen' gaan aanbieden. Net zoals bij een abonnement op een magazine of een krant kun je dan ook alleen het 'hele pakket' afnemen, inclusief de bijkomende voordelen.

Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik het graag :wink:

Groetjes Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Plaats reactie