Aantal quotes in een post

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edwin van Gemeren
Berichten: 417
Lid geworden op: 06-05-2012 23:04
Locatie: Boskoop

27-03-2013 09:32

Wanneer iemand in een discussie mij quote, en daarna de quote van commentaar voorziet, dan lijkt het mij handiger als ik daarop wil reageren dat ik dat stukje ook weer kan quoten. Dat maakt het voor anderen wat leesbaarder, en ze begrijpen beter waar ik op reageer.
Wanneer je dit nu wilt doen krijg je een foutmelding "max 1 quote in bericht toegestaan" oid.

Ik zie het nut hier niet van in en wat ik zeg, het maakt het verhaal naar mijn mening wat makkelijker te volgen..
Take nothing but memories, leave nothing but footprints

Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

27-03-2013 10:44

gewoon 2 keer carpboard openen en die qoute links los er in zetten 2 of 3 of meer meer ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

27-03-2013 10:54

@ Edwin

Edwin van Gemeren schreef:Wanneer iemand in een discussie mij quote, en daarna de quote van commentaar voorziet, dan lijkt het mij handiger als ik daarop wil reageren dat ik dat stukje ook weer kan quoten. Dat maakt het voor anderen wat leesbaarder, en ze begrijpen beter waar ik op reageer.
Wanneer je dit nu wilt doen krijg je een foutmelding "max 1 quote in bericht toegestaan" oid.

Ik zie het nut hier niet van in en wat ik zeg, het maakt het verhaal naar mijn mening wat makkelijker te volgen..


@ Danny

Danny Slaats schreef:gewoon 2 keer carpboard openen en die qoute links los er in zetten 2 of 3 of meer meer ;)


@ Danny

Danny Slaats schreef:gewoon 2 keer carpboard openen en die qoute links los er in zetten 2 of 3 of meer meer ;)


Het is gewoon wat knip en plakwerk je kan alleen geen quote op een quote doen in anders worden de berichten te lang ,lees je alles 2 keer en dwaal je snel af van het onderwerp.
Als je het op de manier doet reageer je alleen op de berichten waar jij op wil reageren .

Je kan natuurlijk ook gewoon het topic even terug lezen ! of 2 losse berichten sturen.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Plaats reactie