Ervaren vissers als moderators

Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-09-2011 13:19

@ Bart de "mod"

goed bezig! :wink:

@ Klaas,

wat is er mis met aliassen ? wat is de meerwaarde als je iedereen zn echte naam weet ? dit is internet you know...

@ Kees,

jouw relativerende vermogen is een zegen voor dit forum,verder vind ik juist het feit dat er geen censuur heerst hier zeer prettig,ken een forum waar iedereen moet buigen voor de mods en anders ban, stuur je een pm waarom en dat je het nergens op vindt slaan = perma ban / IP ban.maw je wordt gewoon monddood gemaakt.

@ Douwe,

Hoi :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-09-2011 14:28

niks, tenzij de afspraak is om je echte naam te gebruiken

Dit staat bij de anmelding:

Let op! Het is bij het registreren verplicht je echte naam te gebruiken (voor- en achternaam). Doe je dit niet dan zal jouw account verwijderd worden.

Eigenlijk moeten er een paar een ban krijgen dus... :lol:
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-09-2011 14:42

Wow.... wat een mooie roze letters :o :lol:

je doet wel een flink beroep op de bezoekers hun integriteit , want stel ik meldt me aan onder de naam Jan Klaassen dat lijkt dat haast wel een echte naam,controleren kan je het niet dus moet je uitgaan van de eerlijkheid van de bezoekers.

dit is dus dan ook totaal niet na te gaan.

nog iets,stel er staat achter mn naam Holleeder of Uneputty of van Oranje of zo, dan weet iedereen gelijk wie mn ouders zijn.... schiet ook niet echt op voor een gezonde discussie toch ? :wink:

ik weet nog ene Jack Klein hier op het forum,niks mis mee zou je denken.... tot je in de albert heijn bij de nootjes staat en op veel zakjes de naam Jack Klein ziet staan :wink: :lol: ,die gozer ken ik dan toevallig maar er zullen er vast wel meer zijn die onopvallend een alias hebben.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-09-2011 16:17

bannen die hap...

:P
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

14-09-2011 20:56

tja, :lol:

-

't team bant ook diverse leden gezien zij niet hun juiste naam gebruiken, echter is dit vaak inderdaad niet na te gaan.

Als ik dit forum weer compleet doorlees snap ik het punt van verschillende personen niet om zich met het beheer te bemoeien, is dit jaloezie?

valt dit eronder?
wat absoluut niet mag:
1f. Beslissingen van moderators door middel van een topic op het forum aanvechten. Dit kan door middel van een peroonlijk bericht of e-mail. Het forum is hier niet voor bedoeld.


tenslotte
Stem alsjeblieft gewoon op de foto van de maand: viewtopic.php?f=54&t=65290&st=0&sk=t&sd=a. En stuur nieuwe foto's in, we kunnen dit wel gebruiken.
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

14-09-2011 21:28

Nou, wij verwijderen namen die niet de voor en achternaam blijken te zijn, waarna het forumlid de kans krijgt om zich met het vrijgekomen e-mail adres weer aan te melden onder de juiste naam. Komt ook voor dat wij in samenwerking met het forumlid de naam corrigeren. Wij hebben ook wel namen verwijderd die ons onwaarschijnlijk leken en achteraf toch juist waren. Dus zijn we wat voorzichtiger. Bannen is een actie waarbij het forumlid de toegang tot het board ontzegt wordt. Dat gebeurt niet om deze reden.

Waar Klaas op blijft hangen is een forumlid dat een andere naam gebruikt op een ander forum. Wij blijven steken in de vraag op welk forum nu de juiste naam gebruikt wordt. Wij vragen geen scan van ID kaarten en nemen aan dat het forumlid bij navraag de juiste informatie doorgeeft. Daarbij gaan wij niet zo snel af op wat anderen aannemen. Ik hoop dat dit wat klaarheid geeft.

Dank Michel. Een forum waarbij telkens gecensureerd wordt dient naar mijn ervaring een ander belang dan dat van de forumleden. Vaak commercieel. Op den duur worden deze forums opgeheven omdat de lol ervan af gaat bij de belanghebbenden. CarpBoard is er in het belang van de forumleden. Je moet vrij kunnen communiceren, binnen de normale grenzen van het fatsoen waarbij de andere forumleden een beetje gerespecteerd worden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

15-09-2011 08:59

Als de koewartjes gaan vallen is het inderdaad CIAO B. 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-09-2011 11:17

Je bent dan altijd een leugenaar, want je moet op beide forta met je echte naam inloggen. :lol:
It's okay 2 pay
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

16-09-2011 01:13

Beter een leugentje om best wil, die overigens een ban heeft op dat andere forum en hier had beloofd nooit meer te verschijnen uit principe. Om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Klagend en huilend over de rivier elite en hier weer loopt te zuigen en te zieken.

Ik vind het een misselijke vent. Volgens mij spoort ie ook niet helemaal.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

16-09-2011 01:30

Wat een artiest die Josef, whoehahahahahaaa!!! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

16-09-2011 02:15

Hij heeft wel gelijk die Josef..
©
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

16-09-2011 07:09

volgens mij had ik een ban omdat ik de waarheid sprak en dat mag niet, geeft verder niet, daar heb jij geen idee van verder. Heb nog wel wat teksten gekopieerd denk ik...

Bijvoorbeeld over reclame voor mijn regio wat niet mag, maar wel modereters met reclame in hun onderschrift?

Heb ook nog wel wat uitspraken van jou over deze forumbezoekers.
Je weet wel precies wie er wordt bedoelt of miosschien zit je er naast en bedoel ik niemand?

Ik sta en stond ergens voor, en soms vergis je je in mensen en dan moet je je ongelijk bekennen, maar dat snap je toch niet.

En of ik wel of niet iets doe maak ik zelf uit. Net als jij het licht.

MVG

Klaas
geen leugenaar


En Wesley , nee hoor


heerlijk, jammer dat ik meg moet hoi he fijne dag allemaal....
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

16-09-2011 07:51

Jawel Klaas, ik had het over het gedeelte na 'en'. Nu ga ik slapen, de ballen.
©
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

16-09-2011 07:59

vanaf en tot misselijk, zit je er helemaal naast, daarna: ach liever dat jij dat zegt, dan 1 met verstand denk ik dan, maar dat zal arrogant klinken. :lol:

Zo spullen klaar en straks vissen, moesten er eens meer proberen, dat vissen.

Even over mijn terugkeer.

Ingegeven door een partij zwartmakerij, zoek maar, heb ik een account aangemaakt. Account eerder laten verwijderen omdat ik vond dat iemand zwaar onterecht is gebanned. Het antwoord van degene van de directie was een ouwe koei uit uit 20478, net na de oorlog plus wat nonsens. Daar wilde ik even niet meer mee van doen hebben. Later hebben mensen met verstand van zaken, zoals Bertil en ook Gerrit meer uitleg gegeven.

Zoals altijd: zwart/wit en heel veel grijs. Ik heb toen mijn standpunt een beetje gewijzigd. Moeten er ook eens proberen...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-09-2011 08:01

als je hem nou gewoon Joostef noemt, hoef je verder ook niet moeilijk te doen Klaas :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

16-09-2011 12:28

Van mij mogen ze alles en iedereen anoniem maken no problemo.


FF zereneus , laat het board alleen toegankelijk voor mensen die ingelogd zijn. Zodanig dat zelfs google niets vindt en dat kan gewoon.


En of ik piet dan joop noem? swa
It's okay 2 pay
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

16-09-2011 18:11

Klaas vd Herik schreef:FF zereneus , laat het board alleen toegankelijk voor mensen die ingelogd zijn. Zodanig dat zelfs google niets vindt en dat kan gewoon.




Dat lijkt op zich een goed idee.

Maar er zijn altijd van die lolbroeken die denken grappig te zijn om informatie van een gesloten forum kenbaar maken op een ander (openbaar) forum. Alleen maar om te zuigen. Geen rekening houdend met alle ellende die bepaalde personen door deze ''grapjes'' al hebben moeten ondervinden.

Jammer is dat, maar goed, irritante mensen heb je nu eenmaal.

Dus dat idee van jou Klaas heeft weinig zin.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-09-2011 19:20

OT

@ Bart

ik zou gewoon je leeftijd verwijderen van je profiel,dan kunnen mensen je beoordelen op je gedrag ipv kijken naar je leeftijd.

ik heb er totaal geen moeite mee, en hij is nota bene enkel aangesteld om foto van de maand verkiezing te beheren. :roll:

van mij zou je ook meer functies mogen , je komt een stuk volwassener over als die 2 kemphanen hier en ook als ondergetekende :D

wat betreft ervaren visser....

ik denk niet dat je per se een ervaren visser hoeft te zijn als je de kwaliteiten moet bezitten om dit zooitje in het gareel te houden :lol:

Ik vindt die discussie over "echte" naam gebruiken overigens wel een stuk intressanter 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-09-2011 20:24

Tja?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-09-2011 20:31

Kees Ouwehand schreef:Tja?


Tja! 8)

http://www.google.nl/search?source=ig&h ... 3.5.3l11l0

let wel: er zijn meer hondjes die fikkie heten... :D en wie weet lig ik wel in een deuk dat er echt iemand bestaat die zo heet,wie weet ben ik het toch? misschien heet ik toch anders... :roll: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-09-2011 21:33

Je hebt je ook overal in laten schrijven. Of een ander ligt in een deuk omdat die je naam gejat heeft. :roll:

Ik zie dat we nog tot 2024 met je opscheept zitten. :(

Nou, Bart doet dus de foto van de maand rubriek. Ajuus maar weer.

Gr :D et, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

17-09-2011 12:25

Marco Mensing schreef:Ben je aan het solliciteren 3S ?



Kijk wel uit MM :D

Vind het mooi dat Bart die fotoverkiezing weer wat leven heeft ingeblazen, maar dacht, zo jong en moderator, die kan het zwaar gaan krijgen met sommige hier op het forum ;)

Een alias kan ik ook wel begrijpen, aangezien je vaak gecheckt wordt op het internet. Sommige uitspraken, ookal sta je er achter kunnen wel eens goed tegen je gebruikt worden. Bijv. bij een sollicitatie.

BTW Aangenaam allemaal, de naam is Andries AKA Dries Jacké, ze noemen mij ook wel Dries :D
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

17-09-2011 19:33

ik ben michel mn achternaam begint met tj die a was een typ foutje ,was dronken toen ik me aanmeldde..

mn letter type stond ook zo groot ingesteld dat er niet meer letters op mn scherm paste helaas.. :oops:

verder wil ik niet op internet gevonden worden,sta niet op hyves,google,facebook,schoolbank of weet ik veel
ben ook maar op 3 fora actief.

verder is de familienaam van mijn familie de enige in nederland en dan wordt het wel heel makkelijk voor kwaadwillenden of toekomstige werkgevers.dit gaat hier over vissen dat is een hobby het is niet zo dat je de fraude pleegt of zo lijkt me..

er zijn hier een aantal die weten hoe ik heet en waar ik woon ,heb verder ook niks te verbergen.

oh ja Kees, ik ben 30 dus die michel tja die op zn 74ste dood zal gaan in 2024 klopt niet, ik ben dan namelijk 43 jaar in 2024 :wink: dus zullen jullie het nog langer met me moeten doen denk ik ( tenzij ik de hengels in de wilgen hang in de tussentijd) ps, PB
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

28-11-2011 11:02

Kees Ouwehand schreef:Je hebt je ook overal in laten schrijven. Of een ander ligt in een deuk omdat die je naam gejat heeft. :roll:

Ik zie dat we nog tot 2024 met je opscheept zitten. :(

Nou, Bart doet dus de foto van de maand rubriek. Ajuus maar weer.

Gr :D et, Kees


Ik vind hem goed, schoot warempel even hard in de lach :)