vangsten juli 2011 AFGESPLITST

Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

17-07-2011 16:43

Gewoon splitsen,

Een topic waar je de foto's in plaatst en een reactie topic waar je op de foto's kan reageren!
Gebruikersavatar
Teun van der Velden
Berichten: 380
Lid geworden op: 21-09-2009 22:40
Locatie: Brabant

17-07-2011 16:58

Lars, dat is niet haalbaar want dan wordt het nog onoverzichtelijker. Of voor elke vangstmelding moet een speciaal topic geopend worden...
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

17-07-2011 19:56

Waar Laurens het meest op doelt is dat heel veel forumleden, en dan bedoel ik het overgrote deel niet zo heel veel zelf kunnen bedenken en meereizen op het succes van voorgangers.
Ik vind dat hij gelijk heeft maar wij mensen zijn nu eenmaal kudde dieren.
Maar dat het zo opgevat word snap ik wel maar Laurens is wel degelijk een goeie peer en een bedreven visser op zijn eigen wijze (eigenwijze).
:wink:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

17-07-2011 20:38

Teun van der Velden schreef:Lars, dat is niet haalbaar want dan wordt het nog onoverzichtelijker. Of voor elke vangstmelding moet een speciaal topic geopend worden...


Ken meerder fora waar dit gebeurd.

Bijvoorbeeld:

Vangsten Juli 2011 Foto topic

Vangsten Juli 2011 Reactie topic.

Zo houd je het netjes. En na 2 dagen ben je er aan gewent.
Gebruikersavatar
Teun van der Velden
Berichten: 380
Lid geworden op: 21-09-2009 22:40
Locatie: Brabant

17-07-2011 21:09

Als deze omschakeling duidelijk doorgevoerd wordt en IEDEREEN houdt zich eraan, dan is het een optie. Zal wel lastig zijn op zo'n board als deze met zoveel bezoekers maar als er voor elke maand 2 topics komen op die manier is het misschien wel een idee inderdaad.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

17-07-2011 21:10

Hallo,

Als hier gezegd mag worden dat Laurens een zielig jong is, dan mag ik hier ook zeggen dat diezelfde Laurens mij heeft laten stilstaan bij en doen nadenken over het effect van een bewaarzak op de slijmlaag van een karper.

Gewoon met diezelfde eigen mening.

Mijn mening inzake de kwestie Fotoziften is reeds bekend.

Wees gegroet,
Moving Man 8)
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

17-07-2011 21:14

Nou daar word ik ech lau(w) van.
WAt een onzin zeg zo ken je alle topics wel maken...... Een pats topic om je nieuwe aankoop te laten zien en een pats reageer topic ..... Ow jij heb een mooie gekocht zeg.
Kleuterklas lijkt het wel soms
Vis is vis
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

17-07-2011 21:26

Ja Ben....en daar heb jij nu eens groot gelijk in.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

17-07-2011 21:31

Hallo Ben,

Dank je, maar we zijn natuurlijk niet allemaal zo stoer als jij! :D

Het toeval wil dat ik ook net iets gepost heb in het Pats-topic, is het niet enig?

Ga je nu ook weer on-topic?

Groetjes,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

17-07-2011 21:57

Ja Willem zat er net naar te kijken.
Verzamelaar?
Uhm leg eens uit wat ik verkeerd zeg willem want vind je reaktie
nogal denigrerend ondanks de smiley.
Maar dat is de pest aan inet je kan niet zien hoe iemand het bedoeld.
Wat on topic blijven betreft.... Ik doe me best maar zit nu alweer bijna 3 uur te blanken en het is klote weer. Zit vol op de wind kant te vissen tegen een rietkraag aan op een meter diep. Die buien zijn niet
misselijk.
Hopelijk heb ik morgenwat om on topic te komen.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

18-07-2011 00:12

Lach mij slap, iedereen denkt voor Laurens en zegt hoe hij het bedoeld en waar hij op doelt. Nou ik lees toch heel wat anders in zijn post. Mocht hij met zijn post ons toch iets willen prikkelen/duidelijk maken, dan vind ik dit toch een hele vreemde manier van communiceren.

Laurens waar ben je?! leg het deze infosucker eens uit ;)

BTW waar gaat dit eigenlijks nog over?

Iemand plaatst uit frustratie een post? Krijgt een bak stront over hem heen en vriendjes/kennissen nemen het voor hem op.

Topic maar gewoon verwijderen? en weer lekker gaan vissen?
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-07-2011 00:51

Ben,

Het ging mij om de eerste zin van jouw posting. Ik vond het een beetje hatelijk overkomen en werd daar best boos om. Vooral omdat ik wat ik schreef in mijn posting juist aardig bedoelde en wilde laten zien dat dat 'zielige jong' (zoals Laurens door Lesley genoemd werd), in mijn ogen juist goede dingen doet, namelijk op geheel eigen wijze mensen inspireren.

Ik heb toen die boosheid een beetje vriendelijk verpakt, wellicht een beetje hatelijk, maar dat was dan onbewust. Het was geenszins mijn bedoeling denigrerend te doen, daarom juist die stomme smiley. Gebruik ik die gele figuren een keer, werken ze niet. Buitengewoon frustrerend, zo'n forum.

:wink:

Kijk Ben, als ik denigrerend wil doen, dan schrijf ik hele andere dingen, maar daarvoor zit ik niet op dit forum, al geef ik toe dat ik soms wat op het randje zit. Als ik erg boos ben, dan gooi ik dat er zelden (!) hiero uit, mede omdat ik er zelf een enorm kutgevoel aan overhoud, want ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om hard te doen. Tot zover mijn keerzijde.

Dries, misschien heeft Laurens op zijn manier een kutervaring gehad en heeft hij dat er uitgegooid op een manier die een nogal provocerende bijwerking heeft? Ik weet niet of het waar is en ik ken Laurens echt amper, maar ik vind dat wat hij schrijft op dit forum (dus niet alleen de posting waar we nu met z'n allen overheen denderen), zeer OK en goed bedoeld is.

Wat een soap heren, het lijkt wel een potje vissen op circuitwater! :D

Ik ga maar weer eens aan dat ouwe kreng draaien. Oh ja Ben, ik ben geen verzamelaar, maar het is leuk om zo'n oud stukkie visgereedschap met een mooi verhaal, weer wat leven in te blazen.

Groeten,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

18-07-2011 01:09

WPJ Barnas schreef:Dries, misschien heeft Laurens op zijn manier een kutervaring gehad en heeft hij dat er uitgegooid op een manier die een nogal provocerende bijwerking heeft?

Wat een soap heren, het lijkt wel een potje vissen op circuitwater! :D

Groeten,
Willem :wink:



Daar kan ik mij volledig in vinden, ik vind het prima zo.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

18-07-2011 01:17

Ik vond het inderdaad een zielige reactie. Ik ken die gast niet en wil hem ook niet kennen, waarom doen veel mensen eerst raar maar als je ze kent zijn ze eigenlijk best aardig. Doe gewoon vanaf het begin normaal man, dit is een karperforum.

Gr.
©
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-07-2011 01:23

Hallo Dries,

Dat vind ik ook, het is al wild genoeg.

Hopelijk horen we nog wat van Laurens.

Lesley,

Misschien omdat we hier enkel lettertjes zien en niet alle emotie zich even makkelijk en goed laat beschrijven, vooral niet 'in the heat of the moment'.

:wink:

In real life heb je gelaatsuitdrukking, intonatie en lichaamstaal, dat scheelt.

Groet,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

18-07-2011 01:28

Klopt Willem datzelfde probleem doet zich ook al snel voor bij sms-en, daarom is het verstandig om alles eerst nog eens terug te lezen en dan mischien nog eens tot 10 te tellen voordat je op verzenden klikt.

Mij lijkt het leuker om het vangsten topic gewoon openbaar te houden, men kent zelf wel genoeg truucjes om je stek onherkenbaar te houden. Ik plaats ook niet alles, je weet toch. :wink:

Gr.
©
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

18-07-2011 12:00

hallo willem.
kunnen we dan de strijdbijl begraven?
all's well end's well?
tis me gelukt om weer on topic te komen :wink:
kijk maar bij vangsten op datum (de originele) :D
ga je ze ook echt gebruiken die molens trouwens?
keertje oldskool vissen met bijbehorende hengels
Vis is vis
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-07-2011 23:20

Yes Ben,

Let's bury the hatchet. :wink:

Maar jij mag graven, dan gooi ik er zand over, OK. :P

Met dat ouwe molentje gaat zeker gevist worden, met de pen. Wel moet de slip even een beurt hebben. Voor de rest is het een degelijk ding. Draait mooi en amper tot geen speling op de rotor en slinger. En dat na 40 jaar!

Hij zit onder een soepele elfvoets Armalite MK1, welke afgebouwd is bij Simpson's of Turnford in Engeland in de stijl van de oude Maddocks Carbon Formulas.

Mooie vissen had je, eind goed al goed! 8) :wink:

Groeten,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-07-2011 02:09

Mensen maken jullie je allemaal niet al te druk!!!!
Doe ik ook niet :-)

Tot mijn stomme verbazing lees ik net al die berichten, en moest stiekem wel even lachen.
Iedereen die wat fel uit de bocht kwam vergeef ik bij deze onmiddelijk...
De meeste mensen begrepen me verkeerd... ik had er denk ik bij moeten vermelden dat mijn posting een stukje brainstormen was, waarbij ik een idee in de groep gooide in een poging om meer foto's,meer verslagjes, liefst beide in zo'n topic te krijgen...

Niiks geen slechte ervaringen op dit forum oid....Gewoon hardop denken, meer niet :-) Toegegeven dat laatste zinnetje kwam er erg bot uit nu ik het nalees, maar het was goed bedoeld, puur omdat ik geloof dat de kwaliteit van zo'n topic nu eenmaal drastisch verbeterd als een groter deel van de lezers ook iets zou posten (de manier waarop dit bereikt zou moeten worden kunnen we altijd over discussiëren lijkt me)....

Excuses voor de late reactie, ik was afgelopen weekend weggespoeld, tot op het bot nat voor 1 oude knar van een brasem.
Sleur er nog maar een paar mooie uit mensen!!

Tight lines!!
Laurens
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

19-07-2011 08:38

Dat klinkt als muziek in de oren willem.
Denk dat dat een hele mooie combinatie is die molen en die hengel.
Wat dat graven betreft dat zit wel Goed.
Heb in maart nog me vijver met de hand gegraven :D
vind ik wel fijn Laurens live and let live.
Vis is vis