submenu's

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

12-02-2003 18:32

Aan carpboard

Misschien een idee om submenu's te plaatsen omdat dat veel fijner en sneller werkt ik noem maar een voorbeeldje aas als je hierop klikt zie je zo veel topics over verschillende onderwerpen zoals bollies, recepten,zachte mais, flavours etc etc nou is het denk ik wel een goed idee om het zo te gaan doen menu AAS: submenu's bollies, partikels, recepten en diversen. en nog een voorbeeldje menu MATERIAAL: submenu hengels, molens, beetmelders, rodpods en diversen.

zo kun je bij ieder submenu's bedenken ik weet niet of ik de juiste submenu's hier boven heb staan maar ik denk dat het veel fijner zoekt...!

groeten
...<>< penvisser kevin ><>...
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

12-02-2003 21:27

Kevin,

ik weet niet of dit echt een voordeel zou zijn. Voor een aantal mensen wel en voor een aantal ook weer niet. Want degene met een langzame verbinding moeten dan nog langer wachten om bij het gewenste onderwerp te komen. en eigenlijk zie je toch duidelijk de topics met nieuwe berichten. Ik denk dat het te veel gedoe wordt, want dan moet je nog langer wachten eer je er bent.

Maar zo zal iedereen zijn mening anders zijn natuurlijk.

MVG
Piotr
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

12-02-2003 22:08

is bij een juist gebruik de benaming van een topic al niet een sub-menu op zich? ;o)

groeten ed
Plaats reactie