Off topic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

03-09-2002 10:58

Waar ik me blauw aan erger is boardvervuiling. En daar bedoel ik mee mensen die off topic een discussie aangaan... terwijl deze discussie weer lang en breed gevoerd is....

Verder vind ik intimidatie ook iets waar tegen opgetreden moet worden... zo van op dit board moet je hier niet mee aankomen.. volgens mij is dit board door en voor de karper visser.. als een topic niet interessant is wordt er niet op gereageert lijkt me... dat bepaalt toch of het gewenst is of niet? niet door een mede board gebruiken die het nodig vind om alle mensen op zijn gedachtenlijn te krijgen....

Hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen.

met ergerende groet
R.Koopal
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

03-09-2002 22:55

Hoop dat het snel gebeurt.. Zijn nogal wat mensen die dit niet begrijpen.....
R.Koopal
Hans-Peter van Ee

04-09-2002 10:04

Rogier

Wie wordt er waar geintimideerd??

Ongeloofelijk weet jij wel wat intimidatie is??

Zou je voor de gein eens in mijn mailbox moeten kijken, dat is pas intimidatie!!!

met geintimideerde groet

HPE
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

04-09-2002 10:28

Belachelijk dat mensen jou daar mailtjes over sturen..
Maar even te reageren op jouw vraag

Intimidatie = het bevreesd maken

Volgens de dikke Van Dale...

Do I need to say more

Btw ik vind dat je op veel punten gelijk hebt maar de manier en waar je het doet ben ik absoluut niet mee eens..

met vr gr
R.Koopal
Hans-Peter van Ee

04-09-2002 11:02

Rogier

Zachte Heelmeester Maken Stinkende Wonden.

met respecterende groet

HPE
Wilko Bloem

05-09-2002 09:20

Off topic:
Wat heet boardvervuiling Heren? Voor de zoveelste keer aan moeten horen, hoe men aan zijn gerief probeert te komen. Wat op een natuurlijk vrij buitenwater maar niet wil lukken?

Een slecht bet-water visser is te vergelijken, met een bordeelbezoeker! De bordeel bezoeker kan de vrouw van zijn dromen niet versieren, in het normale vrije uitgaan leven!

Dus gaat de stakker, maar diep in de buidel om zijn fantasieën te gaan realiseren. Maar dan op een "karper Jab Jum bordeel" waarvan van te voren bekend is wat er zwemt, van hoe groot en hoe zwaar en vooral de hoeveelheid, stel je voor dat het niet mocht lukken!

Als we het hier hebben over normvervaging, en board vervuiling! Met als oorzaak het "onderwerp" dieronvriendelijk-ecologisch- misdadig-beheert-bet-water. Inderdaad dan ben ik het er mee eens. Inderdaad een smet op het board, t.b.v pure sang, karper bevissende, Heren!

En wat intimidatie betreft, spant dit soort vissers wel de kroon is mijn ervaring, en laten zich 99,9 % in niets raden. Om een positieve wending te geven, aan hun spekvet druipende vet betaalde gerieven! Inderdaad een terechte opmerking, dit is een board voor echte karpervisser, en niet voor karper onvriendelijke bordeel bezoekers.

De in standhouders, van dieronvriendelijk beheerd water, mijn inziens hebben deze totaal geen waarde. Omdat ze waarden-loos zijn, door het "ontbreken" van normen en waarden, betreffende de diervriendelijkheid.
Met vriendelijke groet Wilko
I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Plaats reactie