vraag en aanbod

Plaats reactie
marcel mol
Berichten: 26
Lid geworden op: 27-05-2002 02:00
Locatie: Breda

03-09-2002 10:22

kan het niet zo gemaakt worden bij vraag en aanbod.Dat als dan een bepaald product al verkocht is dat de topic verwijderd wordt dit voorkomt vaak veel teleurstellingen.

Thx
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

06-09-2002 22:24

Beste beheerders,

Waarom reageert er niemand op deze ZEER relevante oproep. Ik heb ook al eerder gevraagd om een topic van mezelf te laten verwijderen om dezelfde reden en kreeg als antwoord dat dit mogelijk was via de "edit" functie, wat dus vaak NIET kan. Op m'n vraag WAAROM dit niet ging kreeg ik 1 x als antwoord dat ik waarschijnlijk onder een andere login was ingeschreven. Wat dus absoluut niet mogelijk is. Andere twee keer dat ik hier melding van maakte kreeg ik totaal geen respons.
Met vragende groet,

John P.
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

06-09-2002 23:49

Als aanvulling:
Voor het geval het dan echt niet kan, het verwijderen, doe hem dan teminste op slot, dan kan er ook niemand meer posten.
Vissie kump zo!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-09-2002 16:25

Beste Menno,

Kun je mij vertellen waarom jij er bijna zeker van bent dat eventuele aanbieders geen gebruik van een verwijder-optie zouden maken als hun product reeds verkocht is?

Ik denk nl.dat diezelfde 80 a 90 % waar jij het over hebt het niet echt als prettig zal ervaren om bedolven te worden onder overbodige berichten of E-mail van eventuele gegadigden voor spullen die allang verkocht zijn.
Tenzij "mr. Bean" ook op dit board aanwezig is!!!!
Met verwijderde groet,

John

p.s. Kan iemand van de beheerders mij vertellen waarom bepaalde postings, o.a. van mezelf, op dit forum verwijderd zijn zonder mij hiervan (bij voorbeeld in een prive berichtje) op de hoogte te brengen . Ik ben me nl. niet bewust van het feit dat ik me niet aan de regels zou hebben gehouden of iets van die strekking.
B.v.h.d.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2002-09-13 22:36 ]</font>
Plaats reactie