"mededeling aan de redactie"

Plaats reactie
lode lagrange
Berichten: 61
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: nieuwpoort
Contacteer:

05-08-2002 19:42

hallo , zou het niet leuk zijn moest men in de discussie's ook foto's en zo invoegen :???:

als mede webmaster weet ik dat dit niet zo makkelijk is :grin: . zo geeft men terug een extra aspect aan dit forum

greetzz , lode :smile: :smile: :smile:

_________________
http://users.pandora.be/carpplanet/

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lode lagrange op 2002-08-05 19:43 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lode lagrange op 2002-08-05 19:44 ]</font>
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

05-08-2002 20:48

Lode,

ik denk dat het op deze mannier het beste geregeld is.
dat wil zeggen, gewoon de link laten staan, en dan kunnen mensen beslissen, of ze hem willen bekijken, ja of nee.
het is allemaal leuk en aardig, dat je een foto of plaatje direct in de posting ziet staan.
maar je moet rekening houden, dat niet iedereen hier een kabel, of 'betere' aansluiting heeft.
Er zullen zat mensen zijn, die nog gewoon met hun 56k modem inloggen.
Als die bij elke posting, op tientallen foto's moeten gaan zitten wachten, dan is het snel gedaan, met het 'plezier' wat deze mensen hebben op het forum.
Ik vind het zelf ook heel makkelijk, en handig om het meteen te laten zien.
maar je moet ook verder nadenken, dan bij je eigen :wink:
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

11-08-2002 09:06

Ik werk ook met een 56k modem en ben ook actief op andere forums waar je wel afbeeldingen kunt posten. Die kleine foto's gaan nog wel, maar als men met complete 1024 bij 768 wallpapers aan komt zetten dan duurt het wel even.
Op dit forum is het ook niet echt nodig om afbeeldingen te kunnen posten. Als je nu op een gamers- of op een computerforum zit, dan is het wel handig. Dan kunnen afbeeldingen makkelijk zijn om bepaalde problemen wat duidelijker te omschrijven.
BTW: Daar werkt men ook met avatars, een klein afbeeldinkje onder je naam. Dat kun je dan zelf instellen. Ook wel grappig :smile:
Vissie kump zo!
Plaats reactie