DeKarpervisser.be

Plaats reactie
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

02-06-2016 10:52

Hej iedereen. Ikzelf ben een website bouwer en bouw aan de hand van partners mijn webshops. Deze is 1 van mijn laatste nieuwe projecten en er staan nu nog een 1000 tal producten klaar die toegevoegd zullen worden aan de shop.

Met dat ik vaak op die website zit en ze dus volledig zelf bouw is voor mij alles heel duidelijk, maar krijg toch van vissers te horen wat zij ervan vinden. Is de website duidelijk of niet ? Wat ontbreekt er nog en ga zo maar verder.

Er zal nog heel wat worden toegevoegd en er ontbreekt nog heel wat naar mijn mening. Denk maar aan bijvoorbeeld tenten.

Dekarpervisser

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Er zullen hier al wat mensen zijn die mijn shops kennen. Ik ben namelijk ook de eigenaar van Vismagneet.com , een website die ik via hier ook al meermaals heb gepromoot.
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Gebruikersavatar
Antoinette zuidinga
Berichten: 148
Lid geworden op: 10-12-2010 14:32

02-06-2016 20:30

Je spelling mag je ook wel op letten, bij de foto op de index van die karperstoel staat mareriaal, en het is fervent en niet fervente en bij de afdeling rodpod matteriaal, staat een t teveel, je schrijft materiaal met één t (zowel in de titel als op de pagina zelf)
sportvissers zien altijd de zon in het water schijnen
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

03-06-2016 09:01

Klopt volledig. Ik typ nogal snel zonder na te lezen. De tekst op de home page moet ook nog aangepast worden vanwege de vele nieuwe partners. Pas ik vandaag nog aan :) Alvast bedankt voor de tip !
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

03-06-2016 10:04

Bij deze laat ik weten dat de schrijffoutjes zijn aangepast. Nogmaals bedankt voor deze tips.
Zelf ben ik dus ook veel bezig met websites ( is mijn beroep ) en allerlei andere technologieën, denk maar aan 3D printen. Heb zelf ook een 3D printer thuis staan.

Voor mijn hobby karpervissen heb ik hier voor mijzelf ook al enkele stukjes voor geprint. Zie hieronder. Moesten jullie nog ideeën hebben wat ik hier rond kan maken, let me know :)

Boiliestoppers.

Afbeelding

Dit kost natuurlijk niet veel, maar vond het toch handig om zelf te maken.

Rod Holder

Afbeelding

Had mij beetmelders gekocht en deze vielen nogal klein uit. Vreesde een beetje dat wanneer er een actieve karper zou aanhangen dat ik alsnog mijn lijn in het water kon gaan zoeken en dus waren Rod Holders wel nodig vond ik. Was even gaan kijken, maar vond ze nogal redelijk duur, dus maar zelf geprint en ze werken perfect. Had eerst ook dunnere staven gemaakt, maar die braken snel af.

Karper onthaker:

Afbeelding

Als witvisser was ik vroeger altijd grote fan van onthakers. Had er mij ook enkele aangeschaft bij het starten met karpervissen, maar het viel mij op dat de karperhaken vaak met een oog achteraan zijn en dat je hierdoor geen onthaker kon gebruiken. Heb dus vervolgens deze onthaker zelf gemaakt. Moet eerlijk toegeven dat ik hem amper gebruik en toch sneller een tangetje neem. Maar heb het 1x gehad dat de karper echt diep gehaakt was en dat ik er met mijn tang niet aangeraakte. Dankzij deze onthaker heb ik de karper alsnog kunnen onthaken.

Voerkorf.

Afbeelding

Ik ga vaak op een wedstrijdvijver vissen en daar vis ik vaak met een voerkorf op karpers. Wou eens mijn eigen voerkorf proberen maken. Heb de eerste geprint, maar deze kan ik nog niet gebruiken vanwege het midden gat waar de lijn door moet, deze is namelijk te smal. Dit zal ik in de toekomst nog aanpassen.

Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt voor het karpervissen. Nog ideeën ? Let me know :)
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Plaats reactie