www.dobberdennis.nl

Plaats reactie
dennis groen
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-02-2015 13:10

27-02-2015 13:21

Mensen ik wil u mijn website laten zien voor diegene die het nog niet weten. www.dobberdennis.nl

Ik maak al enkele jaren handgemaakte dobbers en datdoe ik ook voor een goed doel. Elk jaar kies ik een goed doel uit die ik steun dit jaar is dat hart voor longen...te zien op mijn website.

Ik heb vele mooie goedkope balsa pennen en die maak ik met veel passie.

Komende zondag 1 maart sta ik voor een demonstratie + verkoop op de HVZ visbeurs
(gratis intree) van 1000-1500 uur in sporthal de vang (naast zwembad de slag) daar kunt u mijn dobbers maken bewonderen en vrijblijvend aanschaffen.

Verder maak ik dobbers van kurk en hout naast mijn balsa dobbers. Ook wensen van u behoren tot de mogelijkheid stuur dan een mail dan kijken we wat er kunnen regelen.

Daarnaast geef ik workshops dan gaan we dieper op het maken van dobbers in van het ontwerp tot de uitvoering. Wilt u een uitgebreidere workshop kan ook...dan gaan we naast gewone dobbers kurk, hout en geweven dobbers maken want dat doe ik ook. Ook snoekbaars pennen heb ik nu!

Een leuke hobby en daarnaast voor een goed doel altijd goed.
heeft u nog vragen stel ze gerust of stuur me een mail saensgroen@tiscali.nl
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

28-02-2015 11:05

mooi spul man!!!! Aangezien ik dit jaar veel meer met de pen ga vissen, ga ik er eens een paar uit kiezen op je site.
Groetjes Ron
Stefan Warbout
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-07-2006 15:35

28-02-2015 20:52

Hoi Dennis, je dobbers zien er goed uit! Uit interesse; waarom werk je niet met Rohacell?
Plaats reactie