www.bbkbiesboschkarpers.nl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

14-06-2005 12:51

Hoi allemaal,

Ik wilde deze website even onder de aandacht brengen.
http://www.bbkbiesboschkarpers.nl
Voordeel van deze website is dan je geen member MOET zijn om een berichtje achter te laten.
Ik werk zelf sinds kort ook aan deze website.

Gr,
Michael
Laatst gewijzigd door Michael Bakker op 28-06-2005 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 19:50

Lelijke karper, schitterend gewicht.
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

22-06-2005 08:51

Ik vind het geen lelijke vis hoor.
maar dat is persoonlijk...
Ik vind wel dat hij een vreemd litteken heeft.
Ben benieuwd hoe dat komt?
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

22-06-2005 09:07

Ja, OK echt lelijk is weer anders. Maar dat litteken is heel erg raar.
Maar voor de rest zien zijn vinnen en staart er nog perfect uit. Zijn bek weet ik niet, maar ik denk het wel.
Buiten dat litteken, zou ik hem natuurlijk ook dolgraag in mijn handen willen houden, laat daar geen twijfel over bestaan. :D :wink:
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

22-06-2005 09:07

Ik vind de vis ook niet lelijk.
Zeker de binnenkant van de bek op foto 2 zier er erg goed uit voor een vis van die leeftijd.
Alle 2 de baarddraaden zitten er nog mooi op.
Zover ik de vinnen kan zien zijn deze niet kapot.

Nee vind de vis zeker niet lelijk..Hoop ook dat nu die bekend is dat ie zo blijft.
Die streep vertikaal over ze lijf is inderdaad bizar.
Maar zo te zien heeft ie daar geen last of proplemen door onder vonden.

Visser gefeliciteerd.
En de wereld weer een target vis erbij.
Helaas zal dit zeker zo zijn.

Groetjes marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

22-06-2005 09:16

Ja, maar wat ik me nu gelijk afvraag. Hoe kan een karper zo'n verticaal litteken oplopen? Kan dit door een schroef komen, ik kan me anders niet voorstellen.Maar ik ben wel blij dat de karper er weer volledig bovenop is gekomen, hij ziet er voor de rest toppie uit. :D
Aart Appel

22-06-2005 19:31

klik... lelijk? volgens mijn krijgt elke karpervisser een stijve piemel vann zo'n vis :o
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

22-06-2005 23:59

Ja tuurlijk wel, maar je kan wel voorkeur hebben voor een ander type vis.
Ik heb dit gewicht liever in combinatie met volschub. Maar de vis is zoals hij is gewoon mooi.
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

23-06-2005 03:09

Ja, ik zou ook graag een keertje de jackpot van de staatsloterij winnen.... :roll: :roll:
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

28-06-2005 02:41

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 01-12-2005 02:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

28-06-2005 10:10

Michael Bakker,

Deze vis is voor zover mij bekend is eind mei reeds gevangen. De foto die op BBK staat komt volgens mij van een Engelse site af en waar de de naam BBK ingeplaatst is, zet er de volgende keer gewoon neer waar je de betreffende info en foto's vandaan hebt gehaald en dus geen knip en plakwerk. Om mijn uitspraak te hard te kunnen maken moet ik wel de url van die site hier vermelden.

Alvast mijn excuus voor deze topic.

http://www.carpforum.co.uk/Shared/Messa ... &ReadAll=1 en een stukje naar beneden scrollen

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

28-06-2005 14:18

Robbie Faber schreef::o is die in het biesbosch gevangen ja ??? hahahahahaha :D

vind het ook een mooie vis met een super gewicht pffffff.
Nog net geen stijve piemel,Aart :lol:


Niet eens een stijve pik Robbie?

Ik wel...en niet aleen dat :wink: :D :lol:
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

28-06-2005 19:11

Rob Manenschijn,

Volgens mij oordeel jij te snel!
Ik heb deze foto van een vriend van mij gehad en heb deze vervolgens online gezet met de naam de naam van de website er op omdat ik deze foto verder nergens tegen was gekomen online.
dit om te voorkomen dat iedereen deze foto zou overnemen.
kon alleen maar een beetje promotie voor de website zijn.

Ik vind het heel triest dat je deze reactie plaatst.
Volgens mij kun je gerust wel wat beters doen dan andere mensen proberen af te zeiken.
Ik kan moeilijk zeggen van hoe oud ben je eigenlijk! want je bent toch een stuk ouder dan mij.
Alleen jammer dat bepaalde wijsheid ontbreekt.

Ps. kijk volgende keer eens goed naar een foto dan kun je zien dat het een andere foto is zoals er hier op die site staat!

Gr,
MIchael
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

28-06-2005 19:21

De wijsheid is wel degelijk aanwezig Michael.

De foto op de engelse site was de eerste die op het internet verscheen, en vraag dan even je bronnen na hoe ze eraan gekomen zijn. Dit is gewoon inbreuk op copyright als je het zo speelt ;)
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

28-06-2005 19:25

Frank Avezaat,

Zal ik zeker doen.
Ik ben mij namelijk verder van geen kwaad berust!
Ik doe niet aan knip en plak werk.
Maar het zal wel aan mij liggen maar die foto die ik op die wegsite zie
is een andere foto!
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

28-06-2005 20:06

Michael,

Ik zeik niemand af, maar als je een foto claimt die niet van je is en daar je eigen naam aan gaat geven, dan is dat is het knip en plak werk mijns inziens.

Je had zelf toch ook na kunnen gaan dat je bron deze foto ergens van het net geleend heeft. Ik zeg ook niet dat je het bewust hebt gedaan, maar let de volgende keer beter op voordat je iets plaatst, je brengt op deze manier de website in discrediet en dat heeft Brammetje niet verdient daarvoor heeft hij er al te veel tijd en energie ingestoken.

Met de tegenwoordige fotobewerkingsprogramma's is het een fluitje van een cent om de contrast/helderheid iets te veranderen

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

28-06-2005 20:11

Rob Manenschijn,
Ik heb hem nog niet te pakken gekregen dus ik kan er nog even niks over zeggen.
Maar kijk nou een scht goed naar deze foto die daar op staat!
Dan zie je toch dat de vis niet alleen een ander contrast heeft maar ook dat de vis op een compleet andere manier word vastgehouden.
waar ik ook online kijk ik zie deze foto echt nergens staan.
Kijk maar eens heel goed en vergelijk.

Ps. misschien had ik de naam er niet op moeten zetten.
Maar zoals ik je al vertelde ik was mij van geen kwaad berust!
Ik vertrouw er ook op dat die maat van mij deze foto ook niet van een andere website heeft geplut!
Als dit wel zo is bij deze mijn excusses!

Gr,
MIchael
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

28-06-2005 20:23

Michael,

Het is inderdaad een andere foto uit dezelfde serie genomen door dezelfde fotograaf. Hij dus niet gekopieerd van http://www.carpforum.co.uk.

Niets zegt mij trouwens dat de op het Engelse forum gepubliceerde foto daar wel origineel en met toestemming van de fotograaf is gekomen. Net zo min als jouw foto.

Maar laten we ons niet heiliger voordoen dan de paus. Dit soort foto’s verspreiden zich razendsnel over internet. Zo snel dat het eigenlijk nog maar weinig nieuwswaarde heeft.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

28-06-2005 20:24

Michael,

Hier zal ik maar over ophouden, want dit gaat ontaarden in een nietes en welles spelletje en dat loopt altijd uit de hand.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

28-06-2005 20:43

Beste Kees Ouwehand,

Ik stond er eigenlijk verder niet bij stil, toen ik deze foto plaatste.
En verder kan ik kan mij eigenlijk hier verder alleen nog bij aansluiten.
....AMEN :D

En Rob Manenschijn, ik wilde alleen even mijn onvrede uiten over de reactie die je op de website van ons had geplaatst , en hier op karperwereld.
Doen mijn naam of die van de website ook geen goed.
Ik had het een stuk sportiever gevonden als je gewoon even contact met mij had opgenomen.
Dit is doelbewust kwetsend geweest.
En zoals ik al vertelde ik was mij van geen kwaad bewust.

Gr,
Michael
bram van helden
Berichten: 7
Lid geworden op: 29-06-2005 11:02

29-06-2005 11:50

hallo mag ik mij even voorstellen ik ben de webmaster van bbk biesboschkarpers(bram) ,en heb de moeite genomen om hier op te reageren.het valt mij zwaar om dit berichtje te plaatsen.het is niet mijn bedoeling om zo over te komen dat men denkt van wat moeten wij hiermee. ikzelf heb een hobby en dat is het vissen op karper lekker aan de waterkant en even alles vergeten ja alles vergeten want soms valt het niet mee ik wist niet goed om te gaan met hetgeen wat betreft de thuis situatie ik ben getrouwdt heb een lieve vrouw en 2 kinderen waarvan er een gehandicapt is laat ik er verder maar niet op ingaan omdat het voor mij al moelijk genoeg is om dit te schrijven , uiteindelijk is het zover gekomen dat wij de kleine niet meer thuis konden houden omdat het voor ons allemaal te zwaar was je kind af te moeten staan waar men goed voor hem kunnen zorgen is al zwaar genoeg .en toch moest ik ergens naar toe met het verdriet wat wij samen delen . dit heeft er toegeleid dat ik een website ben gaan maken zodat ik even afleiding heb en mijn verdriet kwijt kan .graag wil ik laten weten dat mijn website met goede bedoeling is gemaakt en zal er alles aan doen om knip en plak werk te vermijden en mocht het zo zijn dan vindt ik het niet meer dan normaal om er de bron bij te vermelden.je mag gerust weten dat het mij goed doet met ieder bezoek wat men brengt aan de site zodat mijn werk toch niet voor niets is geweest.soms gebeuren er wel eens dingen waar je plots geen zicht op heb en mocht het zo zijn dat het niet door de beugel kan vindt ik dat het ook terecht is dat men op de puntjes gezet wordt . ik hoop dat de site van ons regelmatig bezocht wordt en wil iedereen bedanken voor de reacties .laat ik afronden met mijn eigen slogan samen staan we sterk.
met vriendelijke groet .brambo
ik vindt het een eer om karpervisser te zijn
Plaats reactie