Hot Rod Carpteam

Plaats reactie
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

06-02-2004 00:11

Jepse,
bij deze nodig ik iedereen uit om eens onze site te bezoeken die wij vorig jaar hebben opgebouwd.
Commentaar kun je kwijt in ons gastenboek

http://www.hrcteam.be

greeeeeeeeeeeeeeeeeets gino
jan van kranenburg

06-02-2004 02:20

Ziet er zeer gezond uit.
Set Up info, leuk om al die verschillen te zien. Het waarom ontbreekt. Zou ook wel leuk zijn om dat te weten.

Visjes zijn wel wat klein :D

Jan
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

06-02-2004 12:47

idd de visjes zijn wat klein , bewust gekozen.
Het is om de jeugdige vissers te laten inzien dat er niet alleen 20+ vissen rondzwemmen.
Deze groep is meestal gefixeerd op de vele grote vissen die op het net en in de boekjes worden ten toongesteld, ze forceren alles om ook zulke vis te kunnen vangen,het lukt dan niet, ze geraken gefrustreerd en verkopen heeeeeeeel hun boeltje.
Wat meestal niet bij die grote vissen wordt vermeld,is hoeveel tyd en moeite het heeft geduurd aleer men deze big-one had,de voorgaande kleintjes worden niet geplubliceerd,waarom geen voldoening???????
Daarom hebben wij bewust gekozen voor foto's van kleinere vissen zodat de jonge snaken kunnen zien dat dit realiteit is.

En ook,voorlopig vissen wij op waters waar geen echtte biggen opzitten,dus kunnen we er ook geen vangen he .

Wie het kleine ni eert,is het grote ni weerd :lol: :lol: :lol: :lol:
Georges Deman
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-02-2004 00:29

09-02-2004 17:36

Hoy
Ik heb nog niet zo lang internet en ben zo wat op zoek naar goede site's.
Moet zeggen dat jullie site één van de beste is die ik al ben tegengekomen. Veel interessante info op te vinden.
vooral die rigpagina's zijn om van te snoepen :D
MVG Georges
Plaats reactie