Huisje in Tsjechië / Denemarken met visgelegenheid?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

12-03-2008 14:51

Hoi allen,

in juni zijn myn ouders van plan om 2 weken op vakantie te gaan naar Tsjechië of Denemarken. En ik mag mee... hoera :D :P Nu is het zo dat ik de week voor deze vakantie een week in België ga karperen, en ik vrees dat ik dan nog niet uitgevist ben, en heb dus mn ouders gevraagd te kijken naar een water met visgelegenheid.

Heb het hele internet al afgestruind, maar niets aantrekkelijks gevonden. Kortom, heeft iemand tips over een bestemming die voldoet aan de volgende eisen?

Het moet een vakantiehuisje voor 5/6 personen zijn (gaan met zn 5en)
Er moet genoeg te beleven zijn voor mn ouders en mijn vriendin
Er moet karperwater zijn waar mijn broertje en ik ons dan kunnen vermaken, liefst direct naast het huisje

Dat zijn eigenlijk de belangrijkste dingen! :) Dus heeft iemand tips, ik hoor het graag! :)
Gebruikersavatar
henktjassing
Berichten: 103
Lid geworden op: 28-01-2007 17:06
Locatie: oosterwolde fr

14-03-2008 19:42

Hey Marvin, Naar Denemarken? Dan kun je beter een stevige spinstok meenemen, kun je op geep of zeeforel gaan vissen. Ik ben er geweest maar heb geen karper gezien.
Dan kun je beter naar Tsjechie gaan. Zuid-Bohemen. Karper zat.
Probeer eerst te begrijpen, dan begrepen te worden.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

17-03-2008 10:37

henktjassing schreef:Hey Marvin, Naar Denemarken? Dan kun je beter een stevige spinstok meenemen, kun je op geep of zeeforel gaan vissen. Ik ben er geweest maar heb geen karper gezien.
Dan kun je beter naar Tsjechie gaan. Zuid-Bohemen. Karper zat.


Bedankt Henk!

Inmiddels hebben we een huisje geboekt in Denemarken. Helaas, want ik heb het niet zo op zeevissen, maar het moet maar! :D Eens creatief zijn en een oude hengel afstoffen. Zien wat het wordt! :)
Plaats reactie