Wie heeft ervaring met Zuid-Afrika

Plaats reactie
Leon Olsthoorn
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-07-2002 02:00

02-10-2002 12:56

Wie heeft er hier ervaring met vakantie,werken, wonen, leven, vissen in Zuid Afrika? Graag zou ik namelijk meer informatie hierover krijgen. Alvast bedankt,

Leon
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

02-10-2002 14:23

Wil u di informasi van die blanke of van die zwarte?
Di blanke vier vakansi, heef werk, woonhuis, leef als di God in Frank kreik en vis alle afrika leeg. :sad:
Di meest zwarte werk in blanke woonhuis, ken woort "vakansi" nie, leef op straat en vis veel agter net. :grin:

Geintje,

Mike
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

02-10-2002 23:37

En nu op zijn 'Ollands Mijk!

Beste Leon ik heb enige ervaring met het continent heb enige landen bezocht;
Malawi
Zambia
Kenia
Tanzania

Ik heb in Kenia zelfs karper gevangen, geen grote maar toch, was op Mount Kenia. Ik verwachte een een of andere maanvis ofzo, vang ik karpers dat is eigenlijk veel bijzonderder dan een maanvis daar.
Hoe krijg je het voor elkaar he je wordt ook overla geachter volgt door onze beschubde vriend.

Eenmaal in het warme hart van afrika geweest ga je hier de boel flink relativeren dat zal ik je alvast meegeven enne wedden dat je zo snel mogelijk terug wilt al dan niet om er definitief te blijven, de natuur is OVERWELDIGEND!!!

suc6 RAY
Leon Olsthoorn
Berichten: 46
Lid geworden op: 12-07-2002 02:00

07-10-2002 12:53

Mike,

Baie baie baie dankie dankie dankie vir jou reactie, zou ik jou boekje "Afrikaans voor op reis" een paar maandjes mogen lenen?

Raymond,

Wat ik mij vooral afvraag is welke materialen ik mee zou kunnen nemen en met welk aas hier gevist wordt.Met welk aas viste jij hier? Op de rivieren waar ik aan zal verblijven wordt voornamelijk met de vliegenhengel op tijgervis en Yellowfish gevist. Ik heb geen vliegvisuitrusting en kan het in die 5 maanden niet meer goed leren. Maar welke materialen zal ik dan meenemen? Ik hoor het wel. Met Afrikaanse groet,

Leon.

(P.s. Mocht iemand mij hierover een E-mail willen sturen, dit kan op 986007@in-holland.nl)
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

09-10-2002 16:41

Beset leon,

ik viste terplekke met een gehuurd hengeltje van een meter lang, het draad zat op een molen uit de 18e eeuw ofzo. Ik viste met gedroogde stukkjes kip en wat brood meer hebben ze toch niet daar aan visvoer, mais misschien en stukjes vis??? Zoek het ter plekke uit en wees inventief zou ik zeggen, suc6 Ray
Plaats reactie