Spildoornvrijver (put van Walem)

Plaats reactie
Franky Langendries
Berichten: 31
Lid geworden op: 19-08-2013 22:02
Locatie: Boom
Contacteer:

31-03-2015 19:25

iemand tips & tricks over de spildoornvijver in Walem? (Kleine vijver)
Jelle Van Duysen
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-05-2012 10:02
Locatie: St. Niklaas

02-08-2016 20:59

Zie dat dit een oud bericht is maar toch ff de moeite om je wat info te verschaffen, desnoods voor je eigen veiligheid....

De spildoornvijver of put van Walem, ook wel de janettenput genoemd...
Bangelijk mooi water met mooie vissen op (heb ik mij laten vertellen door enkele duikers die ik ken).
Ben er zelf een 3-tal keer wezen vissen, de eerste keer was al meteen bingo: Een mooie schubkarper van 12kg, helemaal niks aan te zien of op te merken, puntgaaf zoals ze in Nederland zouden zeggen.

Keerzijde van de medaille: Je word daar ongelofelijk lastig gevallen door ronddolende homo's, op zoek naar potentieel 'wild' om hun lusten op te kunnen botvieren...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben noch homo-hater, noch homofoob, maar als ze aan de overkant van de vijver in hun blote flikker met elkaar liggen te spelen terwijl je dochter even naar papa komt kijken samen met de grootouders, daar word ik toch wel even razend van....

Ik raad je dan ook aan, als je daar wilt gaan vissen, neem een vismaat mee. Deed ik ook, met 2 sta je altijd sterker (ze zijn daar erg opdringerig, op het agressieve af bijna).
De Gemeente kent het probleem maar kan maar weinig doen aan dit overlast.

Jammer dat zo'n mooi water weer moet verkloot worden door anderen, t'is daar echt mooi om te zitten, mooie fauna en flora (en daar bedoel ik niet het bloot vlees mee... :p)
En volgens mij krioelt het daar van de mooie karper (mooie lelie-velden, riet aan de overkant, obstakels,...)
Franky Langendries
Berichten: 31
Lid geworden op: 19-08-2013 22:02
Locatie: Boom
Contacteer:

03-08-2016 20:56

Ondertussen was ik daar van op de hoogte ja :lol: heb de politie er al regelmatig eens een wandelingetje zien maken op zoek naar holbewoners :roll:
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

03-08-2016 22:16

Dat kan, komt in elke beroepsgroep voor! :D
Let op slagboom !
Jelle Van Duysen
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-05-2012 10:02
Locatie: St. Niklaas

04-08-2016 16:44

Franky Langendries schreef:Ondertussen was ik daar van op de hoogte ja :lol: heb de politie er al regelmatig eens een wandelingetje zien maken op zoek naar holbewoners :roll:


Hazo, je hebt het risico dan maar genomen? Of een plakkaat in je broek gestopt vanachter?? :p
Mooie vissen weten te strikken daar, of viel het tegen?
Nog steeds zoveel overlast? Of is het al wat geminderd? Ik blijf het zeggen, t'is daar een prachtig water!

Greetz
Gebruikersavatar
Marc vdWoude
Berichten: 225
Lid geworden op: 22-10-2012 22:20

04-08-2016 18:34

Mooi water, mooie vissen en een hoop (gratis) avontuur te beleven zo te horen. Ik weet waar ik ga vissen komende maanden.

Ps. Heeft er iemand ervaring met de lingerie setjes van Raven?
Ik heb normaal XL maar hoor dat deze klein valt.

Pss. Iemand tips voor een lekker luchtje????
Jimmy Houtput
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-11-2015 21:36
Locatie: Belgie - Vlaams Brabant

06-10-2016 21:27

Iemand hier recent nog geweest ?

Heb hier zelf nog nooit gevist en ben van plan binnenkort deze mooie slok water eens te proberen.

Tips, ervaringen of andere info is uiteraard altijd welkom.
Patrick Van Der Elst
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-08-2016 21:12

04-01-2017 02:03

Beste Jelle,

Ben je nog teruggegaan na die 12kg vangst? Want zo'n plas... Ik weet eigenlijk niet echt waar ik moet beginnen kan iemand mij opweg helpen?

Mvg
Plaats reactie