Oriënteren in België

Plaats reactie
Dan van der Voorn
Berichten: 89
Lid geworden op: 19-11-2010 17:12

22-05-2013 12:38

Goedemiddag allemaal,

Ik van het jaar voor het eerst een openbaar water gaan bevissen in of België of noordfrankrijk.
Inmiddels heb ik het boekje besteld voor nachtvissen in Frankrijk.
Zijn er in België nog leuke wateren die mensen mij kunnen adviseren.
Ik ga met een maatje van me samen we hebben een voerboot en mogelijk willen we nog een bartsmit bootje kopen voor het drillen of voeren.
We zoeken een water met een leuk bestand en met wat 15 kg + vissen.
Het hoeft geen mega bestand te hebben maar de wetenschap dat er wat dikkere vissen zwemmen maakt een water toch een stuk interessanter.
Ik hoor veel mensen over het kempisch kanaal praten
Nu denk ik zelf dat dit nog een stapje te hoog is voor mij gezien dat veel bevist word al verschillende jaren.
Mijn voorkeur gaat uit naar een mooie put wat toch wel in de natuur ligt beetje afgezonderd zeg maar.
Er mogen best wat diepteverschillen in het water zijn maar het liefst zo min mogelijk wier ed.
Ik hoef geen precieze stekken of dieptes te weten daar kom ik liever zelf achter.
Alle info is welkom en blijft vertrouwelijk voordegene die een pb willen sturen.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

27-05-2013 19:12

Ik zit/ wij zitten met precies het zelfde. Willen ook dit jaar nog weg Belgie Frankrijk of oostenrijk. Maar hebben totaal geen kennis van de wateren en vergunningen. Ook zijn wij op zoek naar een water waar je eigenlijk garantie heb dat je kan vissen en niet op het laatst nog uit moet wijken na een ander water. Liefst ook een water wat lekker in de natuur ligt of iets dergelijks. Over varen van spullen is ook geen probleem.

Ik hou dit topic in de gaten en als mensen iets via pb kwijt willen, graag!

Mvg,

Kevin Schopenhouer
Catch safetly
release the safest
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

02-06-2013 19:45

Ga er anders gewoon eens een weekendje of een kort weekje op uit. Neem een klein setje mee en ga vooral veel rond rijden. Ga van blauwe vlek tot blauwe vlek, bekijk, observeer zoek uit. Ga in de avond lekker vissen en 's ochtends weer verder, hoef je ook geen camping op. Ik heb dit zelf de afgelopen week ook gedaan in Noord- Frankrijk en opent echt je ogen, je verkrijgt een hoop info waar je later wat mee kan. Ben weinig aan vissen toegekomen maar ben wel een stuk wijzer!
Plaats reactie