Lac de gileppe

Plaats reactie
pim spaargaren
Berichten: 18
Lid geworden op: 02-06-2008 17:57
Locatie: hillegom

24-06-2011 17:28

Beste vissers,

Ik heb over het stuwmeer van lac de gileppe 1 vraag:

Mag hier op gevist worden? (zo ja, snachts of overdag)

Ik kom uit NL en ben gewoon heel slecht in frans dus ik kom er niet uit.
Iemand die hier het antwoord op weet?

groet pim
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

27-06-2011 07:34

Het vissen op dit meer is NIET toegestaan.

Ga je wel....

Ga niet vissen bij de stuw........de dieptes hier zijn echt extreem!! Maar of er controle zal zijn?? Is het er wel, dan ben je er flink je sjaak. Die Belgische overheid sleept je met spulllen en al voor het gerecht. Is niet een water zonder toepassing van boot/fishfinder.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
pim spaargaren
Berichten: 18
Lid geworden op: 02-06-2008 17:57
Locatie: hillegom

27-06-2011 13:36

Ik dank je voor de info....

Ik heb zelf helaas de belgen qua politie en boswachters al vaak genoeg meegemaakt, dus ik weet hoe ze zijn. Maar als het verboden is dan doen we het gewoon niet, wil kunnen vissen zonder de hele tijd om te heen te kijken of ik niet gesnapt word. Ander water nieuwe kansen......

dank
Gebruikersavatar
dennis gerits
Berichten: 549
Lid geworden op: 07-12-2009 13:07
Locatie: Weert

09-07-2011 23:27

ben er ooit omheen gelopen jaar of 20 geleden toen ik met mn ouders in de buurt op vakantie was

heel mooi water, en hele mooie omgeving, kraakhelder water...je kijkt zo 10mtr diep langs de kant omlaag :)

word als drinkwaterreservoir gebruikt voor de omgeving meen ik, en overal stonden de door ons zo gehaatte bordjes )

is sowieso geen makkelijk water, en (voer)boot vereist (al word dat moeilijk als je er niet mag vissen of varen))
Plaats reactie