voorvoeren

Plaats reactie
Dante Derks
Berichten: 37
Lid geworden op: 09-05-2010 12:20

15-06-2010 14:17

hallo,,

na deze testen periode gaan ik en mijn maat vissen op een meer van ik denk zo een 5 hectare groot.
nou is de vraag hier het voorvoeren ??

hoeveel moet ik voorvoeren?
hoelang moet ik voeren ?
wat moet ik voeren ?
(als ik bijvoorbeeld wil vissen met snowman wat moet ik dan voeren)
kan je altijd particels voeren maakt niet uit met wat je gaat vissen?
dit zijn enkele vragen je kan ook zelf vragen of argumenten geven.

wij beschikken ook over de carp master ( een rubbere boot ) om dus voer of hengels uit te varen.

mvg
Mark Verboven
Berichten: 88
Lid geworden op: 22-04-2008 16:59
Locatie: lommel

15-06-2010 20:12

hoi dante welk meer wil je voorvoeren?
mss dat we op het zelfde zitten, aangezien je vorige keer over de skiput enzo bezig was.

ik voer altijd 2.5l kemp (droog) op 2l duiveneten (droog) deze zet ik 2 dagen in de week kook ik dan bijna 40min in een snelkoker (dit voor de geur hinder)
en dit mengsel voer ik dan samen met grondvoer zodat ik voerbollen kan maken die ik dan gedurende de eerste 2 a 3 dagen voer en dan stelselmatig overschakelen naar losse particels

dit doe ik meestal een week dan een dag rust en dan ga ik vissen, vis dan bijna altijd met popup mais en tijgernoten (doe ik de laatste 3 dagen van het voervoeren bij het mengsel)

greetz
Dante Derks
Berichten: 37
Lid geworden op: 09-05-2010 12:20

15-06-2010 21:13

Mark Verboven schreef:hoi dante welk meer wil je voorvoeren?
mss dat we op het zelfde zitten, aangezien je vorige keer over de skiput enzo bezig was.

ik voer altijd 2.5l kemp (droog) op 2l duiveneten (droog) deze zet ik 2 dagen in de week kook ik dan bijna 40min in een snelkoker (dit voor de geur hinder)
en dit mengsel voer ik dan samen met grondvoer zodat ik voerbollen kan maken die ik dan gedurende de eerste 2 a 3 dagen voer en dan stelselmatig overschakelen naar losse particels

dit doe ik meestal een week dan een dag rust en dan ga ik vissen, vis dan bijna altijd met popup mais en tijgernoten (doe ik de laatste 3 dagen van het voervoeren bij het mengsel)

greetz

welk meertje vis jij nu dan ?
grtz
Mark Verboven
Berichten: 88
Lid geworden op: 22-04-2008 16:59
Locatie: lommel

16-06-2010 20:22

op dat van het parelstrand, heb een akkoord met parelstrand dat ik daar mag zitten de rest mag je nergens zitten is eigendom velbo en deze geven geen vergunningen meer uit, vroeger enkel aan mensen van kolonie en dan kon je alleen tijdens de openingsuren terecht (was wel leuk tijdens het verlof)


greetz
Plaats reactie