Tervuren

Plaats reactie
algoet enzo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2010 12:41
Locatie: lauwe

30-01-2010 18:24

Wie heeft er al eens een poging gewaagt in tervuren? Wel in de grote vijver . Er zijn daar een tiental vijvers waarvan de grote vijver groot bestand aan karper heeft . Mijn laatste sessie wist ik 12 karpers op me mat te leggen waarvan 5 vissen tussen 10kg=>11kg en eentje van 12.4. De andere vissen waren tussen de 8 kg==> 10 kg.
De grootste vis die er gevangen is bij mijn weten is er 26Kg

Had graag eens van andere personen hun vangsten van daar geweten.

Ik had ook zeer graag paar foto's toegevoegd maar helaas zijn die bestanden veel te groot
mark den braven
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-12-2009 19:58

02-02-2010 17:35

Ik kom er elk jaar wel een keer!
Vissen op verschillende plekken.
En onze vangsten komt overeen met wat jij ongeveer vangt.
We hebben een topdag gehad met 26 vissen :D
Afbeelding
Deze is 26,5 pond 8)

groeten
algoet enzo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2010 12:41
Locatie: lauwe

02-02-2010 19:44

mark den braven schreef:Ik kom er elk jaar wel een keer!
Vissen op verschillende plekken.
En onze vangsten komt overeen met wat jij ongeveer vangt.
We hebben een topdag gehad met 26 vissen :D
Afbeelding
Deze is 26,5 pond 8)

groeten


HiHi is er wel fijn vissen op de toeriesten na he. Ik heb altijd al lang de struiken en bomen gezetten :D Wat is je groodste daar .
mark den braven
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-12-2009 19:58

03-02-2010 18:10

Ik heb daar op verschillende plekken gevist.Meestal vissen wij daar met de pen.
Mn zwaarste daar is 27pond.
En die over die toeristen maar te zwijgen. :o .
Gebruikersavatar
Robin Bulters
Berichten: 35
Lid geworden op: 30-03-2013 16:32
Locatie: Jura
Contacteer:

10-08-2013 09:10

Afgelopen jaar geweest, 75 runs in 2 dagen voor de gezelligheid met vrienden. Het bleef maar lopen en van alle kanten kwam er vis op de kant. Wat zo jammer is dat de eigenaar alles toelaat zolang die ze 10tje maar krijgt (voorslag,leadcore,gevlochten lijnen en dergelijke).

Ook zijn die Belgen een tikkeltje gebrand als het op Nederlanders aankomt, ze vissen net als ons met een zelfhaak systeem maar ze snappen dat niet omdat ze de vissen keihard aanslaan, en er zo dus met alle boven genoemde omstandigheden de vissen echt verkracht zijn.
Ik hem vragen waarom ze de nog aanslaan, toen was ik een zeurende Nederlander, ze zijn een beetje snauwerig aldaar, en dat heeft er vaak mee te maken dat wij meer vangen als hun.

Dus ik zeg allemaal lekker naar Tervuren! wij hebben respectievelijk in 4 sessie's zoveel runs( 50, 34.46 en 75) gehad dat ik elk visje wel heb gezien daar, zeker als je je bedenkt dat ik in de eerste 3 x dezelfde vis ving.

Leuk water voor een dag of 2, er mag niet genachtvist worden, maar er zijn zat leuke dingen te doen in de buurt!
Viva la France, er zelf heen rijden biedt je de meeste kans!
Plaats reactie