Visvijver Malle te Malle

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben Maas
Berichten: 63
Lid geworden op: 19-05-2007 23:04
Locatie: Helmond
Contacteer:

30-05-2007 09:20

Iemand hier ervaring mee? Lijkt erg commercieel. Staat op Marktplaats, is BTW.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

30-05-2007 12:18

Lidmaatschap is 25 E per jaar, niet écht een BTW dus.
CarpeR Diem
geurt vd berg
Berichten: 6
Lid geworden op: 09-01-2007 09:38
Locatie: renkum

03-06-2007 12:22

was van plan om er 4 nachten te maken samen met mijn maat
maar zijn bijna gillende weggerend en zijn maar door gereden naar de seine
hij zegt dat er vissen zwemmen tot 30kg maar tegen ons heeft hij gezegd tot 25 pond en dat is heel wat anders dan hij schrijft
water is super klein ingooien gaat al helemaal niet hij moet er eerst heel wat bomen weg zagen en de prijs 45 euro voor 24 uur is ook wel heeel veel voor het watertje
maar de voorzieningen zijn voor de rest prima dat vonden wij het enige plus punt
tim groot
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-07-2007 21:26

16-09-2007 16:58

2 nachten gezeten totaal 48 uur

36 runs gehad allemaal mini's

grootste was circa 13 pond

droevige bende en geldklopperij

ik voel me genaaid, vis tot 30 kg staat op zijn website in zijn koelkast misschien maar zeker niet in zijn vijver.

absolute no go
Gebruikersavatar
Gert-Jan Wijnhorst
Berichten: 26
Lid geworden op: 17-09-2007 17:13
Locatie: Arnhem

17-09-2007 17:26

Tim,

geen woord teveel gezegd, of zoals gezegd er zit één opa vis met een hele boel kleinkinderen......

wat een aanfluiting te veel geld voor te kleine vis echt naaierij. Aardige pik daar is niks van te zeggen, alleen jammer dat hij koek verkoopt en vervolgens de hele dag afwezig is en je hem uit de kroeg moet bellen als je aankomt.

al met al een gezellig weekend, we hebben ons geen moment verveeld, maar dat lag niet aan de onmundig dikke vis die er zit (NIET ZIT).

volgende keer gewoon weer op normaal water daar zit dikkere vis en scheelt een hoop bier enz.......

zonde geld!!!








:(
Ruud van Meegen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-09-2007 12:47

18-09-2007 12:59

Het heeft cker ook voordelen hoor:
*prachtige omgeving

*gezellige eigenaar/vent ( hips, hips kerel zo dronken dat hij nog geen sigaar op kon pakken bij het verliezen daarvan en dat wij hem er naar toe moeten navigeren :S)

*heleboel vis ( ten grootte van een fietspompie )

*kans op veel runs ( alleeen zie punt hiervoor )

*lekker goedkoop :S en wordt waarschijnlijk nog duurder ook wat de eigenaar zei ( houdt de studentjes en de nepvissers buiten de deur zei hij )

ach jah dit is natuurlijk onze mening doe er mee wat je wilt...

om in tims woorden te vallen: absolute no go

Groetjes Ruud
adrie halberstadt
Berichten: 66
Lid geworden op: 19-09-2007 12:01
Locatie: Den Bosch

20-09-2007 09:28

ECHT EEN OPLICHTER dat is de baas van het water ben er zelf ook een keer geweest had het gevonden op kapaza.be dat er meerdere 30kg karpers zouden zwemmen en dt er een groot bestand van mega karpers op zou zitten was best nieuwschierig dus ik daar heen met een maat en als eerste viel de plas tegen vrij klein en weinig echte stekken en toen dacht ik al hier zwemt nooit een vis van 30kg laat staan meerdere en toen vroeg ik het aan de eigenaar en hij zei jaja hele grote bakken zitten erop ik dacht oh misschien toch nou we gingen een rondje lopen opzoek naar een goede stek (al moeilijk genoeg trouwens) en er ware 2 nederlanders aan het vissen vanaf vrijdagavond en wij waren er zondag ze hadden er 8 en 6 verspeeld en ik zo mooi en nog grote hij hahaha NEE DUS grootste was 6,5 kilo dus toen begon ik al zeer te twijfelen en ik verder vragen en toen zei die jongen dat die eigenaar gelogen had over de gewichten en dat de zwaarste vis die hij boven heeft zien komen 27,5 pond was en mensen ik vind het helemaal niet erg om veel vis en kleintjes te vangen maar om daar helemaal voor naar Malle te rijden nou nee en dan dat er gelogen was dus ik ging al met veel tegenzin vissen en de hengels lagen erin om 10 uur en we zijn maar gebleven tot 3 uur want had het helemaal gehad en de vangsten 6 stuks waarvan de grootste 7,5 kilo en de kleinste haha SCHRIK niet 2x 1,5 kilo dus ik heb gewoon mn geld teruggekregen want heb hem er wel over aangesproken over het liegen van de gewichten op internet dus mensen die vrij LANG willen rijden voor vissen van gemiddeld 5 kilo ga je gang zou ik zeggen
geurt vd berg
Berichten: 6
Lid geworden op: 09-01-2007 09:38
Locatie: renkum

21-09-2007 14:45

er lopen meer gekken los als dat er vast zitten
Gebruikersavatar
Gert-Jan Wijnhorst
Berichten: 26
Lid geworden op: 17-09-2007 17:13
Locatie: Arnhem

21-09-2007 14:54

ja duidelijk verhaal,
wij hebben afgelopen nacht een nachtje gepakt in buurt bij ons en een 31 pond zware leder karper gevangen dus daarvoor ga ik niet meer naar België scheuren om tegende kegel van een of andere butler van een rijke vent aan te lopen!!!

Succes allen!
Petra Driehuijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-09-2007 22:53
Locatie: Den Haag

21-09-2007 23:07

Wat een K%^^$^t vijver was dat in Malle zeg ..Ik ben er vorig weekend geweest en niets is waar wat onze JEAN op internet zegt ... Kleine vijver - gastvrijheid ver te zoeken ... bedoel, kroegen zijn blijkbaar belangrijker dan gasten, en enorm kleine vissen. Op internet zegt Jean dat je je geld terug krijgt als je voor de eerste keer komt en niets vangt ...Hmhm....Wie dit dus gelooft is gek. Zodra je betaald hebt, duikt hij met jouw geld de kroeg in....En denk niet dat je ook maar iets terug krijgt ....

Enne, boys uit Arnhem die in het weekend van 14 - 7 september zaten..RUIM WEL JE VUIL OP HE......

Gr
Afgelopend weekend in Malle geweest. Wat een matennaaier zeg. kleine vijver - kleine vissen en gastvrijheid errug ver te zoeken. Absoluut geen aanrader!
Gebruikersavatar
Gert-Jan Wijnhorst
Berichten: 26
Lid geworden op: 17-09-2007 17:13
Locatie: Arnhem

22-09-2007 17:02

Hey Petra,

Sorry maar dat was ons idee van de straf die we hem moesten geven voor zijn lulverhaal van dikke vis. Hij mag blij zijn dat we de spullen netjes in een zak hebben gedaan we wilden de zak eigenlijk in de vijver smijten, maar dat hebben we uiteraard niet gedaan.

Normaal nemen wij onze rotzooi altijd netjes mee hoor peet. wij houden ook niet van rotzooi en ellende. We zijn fanatieke beginnende vissers die er veel informatie over vergaren en erg actief zijn, dus veel uren maken aan het water.

Deze man verdiende onze rotzooi

Gert-jan
Petra Driehuijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-09-2007 22:53
Locatie: Den Haag

24-09-2007 16:19

Boy uit Arnhem,

hahaha ...Had het gewoon in de vijver gegooid ... Dat was inderdaad zijn verdiende loon geweest .....

Ik was inderdaad ook wel in staat om alles in het water te smijten ...maar ja, toch maar niet gedaan ....

Al met al ....heb ik wel een geslaagd weekend gehad maar dat kwam zeker niet door onze JEAN ....

Groetjes
Afgelopend weekend in Malle geweest. Wat een matennaaier zeg. kleine vijver - kleine vissen en gastvrijheid errug ver te zoeken. Absoluut geen aanrader!
Gebruikersavatar
kristof eyckens
Berichten: 12
Lid geworden op: 27-09-2007 15:07
Locatie: turnhout

27-09-2007 18:15

dat is idd k*t, maar hij bedoelde misschien dat je 30 kg karper kon vangen ( in totaal dan)
die belgen toch he :wink:

grtzz
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

22-01-2008 21:45

ik weet niet waar jullie het over hebben ben er geweest nou top...
helemaal niet de kroeg in... hele mooie vissen gevangen... geen toppers maar die zitten er wel hoor
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
adrie halberstadt
Berichten: 66
Lid geworden op: 19-09-2007 12:01
Locatie: Den Bosch

22-01-2008 23:02

nou dan durf ik hier te wedden dat die er niet zitten beste Davey dat heeft hij later zelf toe gegeven dat er geen vis zwaarder dan 15 kg op zat en grootste die hij zag 14 kg en dan stuurt die man iedereen rond de kerst een mail die er ooit waren met dat het record 46 pond is haha laat me niet lachen mailde terug hij zei ja moet wat doen om de mensen te laten komen he pffffffffffffffffff
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

23-01-2008 07:48

nou hele zware zitten er niet nee maar... 30 pond is toch wel genoeg... ik heb je wer hele mooie rijen gevangen en daar doe je het toch om
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
adrie halberstadt
Berichten: 66
Lid geworden op: 19-09-2007 12:01
Locatie: Den Bosch

23-01-2008 10:01

oke dat is mooi dat je er een mooie Rije had maar hij liegt iedereen kei hard voor en daar gaat het me om
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

24-01-2008 11:23

kijk daar moet ik jou dan weer gelijk in geven... ik vermoed dat de zwaarste daar een pondje of 25 is... als je het red... en hij zegt tot 50 pond :S

maarja maak niet uit... en bij ons was hij nooit dronke enzo
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Danny Mieremet

24-01-2008 13:05

Blijft mooi he, dat pionieren!

Jullie hebben je wel goed in de maling laten nemen.....

Zoek mooi naar je eigen wateren. Dan weet je weliswaar ook niet wat je vangt, maar de voldoening zal des te groter zijn.

Of die kerel nu wel of niet aardig is. AFVAL HOORT OP DE DAARVOOR BESTEMDE PLEK THUIS. Wat kan de natuur er nu aan doen dat die kerel niet helemaal tof is?!
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

24-01-2008 13:11

ja ik weet het niet hoor... maar ons mocht hij zeker dan... alles was goed hapjes langs de water kant...

maar om watvoor reden vissen jullie nou?

om je target te vangen of je PB te verbreken of gewoon ff lekker weg van alles en maar kijken wat je vangt...

als je daar lekker kan vissen en alles is geregeld is dat toch goed?
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Jan Peter Teerling

24-01-2008 13:50

davey knol schreef:
maar om watvoor reden vissen jullie nou?



Ik vis voornamelijk om die lekkere hapjes langs de waterkant,de rest is bijzaak! :wink:
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

24-01-2008 14:49

haha?
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

24-01-2008 16:40

Ik begrijp niet dat jullie je druk maken. Betaalwater info is verboden op dit forum maar als ik deze verhalen lees dan zijn de vissers die hier gevist hebben echte BTW vissers. Je wordt gelokt met mooie verhalen over zware gewichten en service aan de tent. En gutte gutte dan is het allemaal niet waar. Ga toch echt vissen en volg je eigen gevoel. Moet alles voor gekouwd worden, waar moet je vissen, welke periode en met wat voor aas. :cry:

Waar is de spanning gebleven van het ontdekken, pionieren en het vangen van echte vissen en nee dat zijn niet allemaal karpers van boven de 15 kilo. :roll:
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

16-12-2009 19:55

ff een oud topic.... heeft iemand nog een e-mail adres van hem?
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Plaats reactie