put in maasmechelen(achter sportcentrum)?

yves borgers
Berichten: 67
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00
Locatie: heusden-zolder (België)

23-10-2002 22:04

hellow
k ben vorige zaterdag met t vriendinneke gaan winkelen in maasmechelen en ik ben daar op aanraden van eens gaan kijken aan een put achter t sportcentrum, vlakbij fashion point. mooi waterke; eilandje, veel riet en overhangende struiken,... maar geen (karper-)vissers. ballen! kent iemand dit water? zit er (veel) karper? gemiddeld gewicht? nog andere weetjes i v m dit water?

please let me know!
als je het liever niet via deze weg doet, kan je me ook altijd mailen

thanx
gotta catch em all...
roy sturmans
Berichten: 45
Lid geworden op: 23-04-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

23-04-2003 17:43

ik weet niet waar je bedoelt??
maar ken je de sonnevijver??
en weet je wat erover??
yves borgers
Berichten: 67
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00
Locatie: heusden-zolder (België)

28-04-2003 19:31

yoo roy,

nee die vijver ken ik nie, waar ligt deze?
gotta catch em all...
roy sturmans
Berichten: 45
Lid geworden op: 23-04-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

28-04-2003 21:18

in rekem staat aangegeven als je van de autobaan (vanuit nederland) afslag lanaken pakt op het einde van de afslag moet je rechts dan kom je bij een rotonde en dan als maar rechtdoor op een gegevenmoment staat aangegeven sonnevijver
stefan beerden1
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Genk (Limburg)
Contacteer:

29-04-2003 01:05

De Sonnevijver is een redelijk mooie plas waar je in de zomermaanden maar beter weg kan blijven, veel zwemmers.
Er zat vroeger dikke vis op, nu weet ik dat niet meer. Ik ben er vorige maand nog eens gaan wandelen. Idd bij Rekem staat dat aangegeven.
Je moet er maar eens gaan zien en bij het onthaal je aanmelden en bevragen.
sjoerd-jan timmerman
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-03-2004 17:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

15-04-2004 14:12

Je moet het er zeker proberen.
Ben vorig jaar met me broer een hele week gaan vissen en daar zijn we nog een jongen uit maasstricht tegengekomen en zijn daar de hele week gaan mee vissen want die kende het water uit zijn hoofd zijn persoonlijke record is daar 38 pond. wij hebben in die week alleen maar overdag gevist en de grootste die we hebben gepakt hebben was 36 pond dus dat is heel mooi. En verder hebben qwe nog 1 32 ponder gevangen en 2 van 28 en een 25 ponder.

MVG Wouter Timmerman
Fabrice Macours
Berichten: 286
Lid geworden op: 06-01-2004 14:15
Locatie: Tongeren (B)
Contacteer:

15-04-2004 15:37

sjoerd heb je het over de sonnevijver of over die vijver in maasmechelen???
sjoerd-jan timmerman
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-03-2004 17:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-04-2004 12:16

sonnevijver
Gebruikersavatar
jeroen ten westeneind
Berichten: 98
Lid geworden op: 22-11-2002 01:00
Locatie: millingen

17-04-2004 23:40

lekker leuk voor de gene die dat water als thuis water hebben :oops: :evil:
jan van kranenburg

18-04-2004 00:31

Niet te filmen dit verhaal!!!

Hadden we hier een jaar geleden serie redelijk onbescheiden vragen over een bepaald water.
Kunnen vervolgens een heel jaar lang lezen dat stek informatie via dit board "not done" is.

En dan komt ene Sjoerd-Jan zomaar ca 1 jaar later uit de lucht vallen om nog even wat exactere informatie te geven. Pondjes en al.

Nu nog even een route-beschrijving; afrit zoveel; rotonde 3e afslag; 2 km. rechtdoor en dan bij de boom met I love you in de stam, gaan vissen.

Kan 't nog gekker?

mvg

Jan
Gebruikersavatar
beumer marc
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: limburg

18-04-2004 11:44

ik heb nooit gevist in maasmechelen maar ik weet wel dat er vorige zomer een ziekte was onder de vissen en dat er veel vissen dood lagen
meer weet ik er ook niet over

de zonne vijver in rekem zat wel mooie vis op de grotere karpers zijn er wel verdwenen de grens over maak maar zelf uit welke richting
het is er wel duur om te vissen nu 6 euro per hengel
en niet gaan vissen als het een beetje warm is
anders zwemmen de kinderen langs je lijn door :P
Gebruikersavatar
poelmans gunther
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-12-2003 01:00
Locatie: meeuwen,limburg,belgie

18-04-2004 12:09

sonnevijver: veel vis weg.gestolen.zomers veel zwemmers. geen boot toegelaten.en duur om te vissen.

put in maasmechelen.geen dikke vis op. veel marokkanen in die buurt. heel eind wandelen rond het water wil je aan da andere kant gaan zitten want aan de kant van het sportcentrum heb je maar 1 of 2 stekken.max 1 dertiger.
guido polleke
Berichten: 133
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: hoensbroek

19-04-2004 12:48

De sonnevijver heeft inderdaad niet veel meer te bieden. Veel vis is gestolen en zit op een prive put....

Het putje in maasmechelen mag niet bevist worden! daarnaast veel vreemd volk rond het water in de late uurtjes
jan van kranenburg

22-04-2004 00:31

Sjoerd-Jan heeft ontdekt hoe P.B.'s werken, Hoera!!
Maar ja, hij is pas/ al 15 (!!)

Kreeg vandaag een pb'tje van hem met de volgende tekst:

"je moet niet zo lullen oude lul wil alleen maar die jongen blij maken met wat informatie" (punten en komma's zijn geheel origineel)

Gaat waarschijnlijk over mijn posting, met als inhoud het te vrijgevig zijn met stek-info.
Sjoerd-Jan is al vanaf begin maart in ons midden, en blijkt je het hemd van het lijf te vragen inzake bijzonderheden van en over stekken.

Ben heel verheugd dat hij nu het medium Prive Bericht heeft gevonden, en deze "oude lul" wil best zijn overigens geringe kennis met hem delen.
Mits dat via Prive Berichten gebeurt.

mvg

Jan
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

22-04-2004 01:33

Fijn als je op die leeftijd al mensen zo durft aan te spreken, heel erg vet, stoer, lauw en flex man !
Ik heb er maar één woord voor; "pisvlek" !

:evil:

Met weinig respecterende groet,
Mark
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

23-04-2004 16:57

waarom jongeren niet eens de kans geven om wat andere waters te ontdekken dan altijd op dezelfde pispotput te blijven vissen ? Je moet nu ook niet te vrijgevig zijn met je informatie maar dit kan toch geen kwaad. Precies of er nu direct 30 man in hun auto springen om daar op die put voor 6€/dag te gaan vissen :-?
sjoerd-jan timmerman
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-03-2004 17:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

26-04-2004 15:30

Mijn excuses.
Maar ik was nogal geprikkeld.
Sorry.

MVG
Gebruikersavatar
patrick giewald
Berichten: 56
Lid geworden op: 19-07-2004 20:09
Locatie: maasmechelen
Contacteer:

26-07-2004 10:19

oke
Laatst gewijzigd door patrick giewald op 26-07-2004 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pascalino giewald
Berichten: 16
Lid geworden op: 25-07-2004 17:21
Locatie: maasmechelen

26-07-2004 11:24

zit niks diks op
Laatst gewijzigd door pascalino giewald op 28-07-2004 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
live by the angle, die by the angle
basie lengemann
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-01-2004 18:50
Locatie: Geljxd
Contacteer:

26-07-2004 15:51

patric en pascalino lees eerst eens het hele topic door voor dat je zo'n bericht plaatst :evil: sorry maar dit vink egt triest .
ff voor de duidelijk heid jullie moeten niet op dit forum met gewichte van karpers van een bepaald water gaan gooien . als jullie dit doen kan iedereen lezen van o daar en daar zwemmen grote vissen daar moeten we eens naar toe . waarna het gelijk een heel stuk drukker word op het vantevoren nog best onbekende water :cry: . de mensen die vantevoren dit water als thuis water hadden hebben misschien jaren gedaan om achter de benodigde inf . te komen en dan word een deel van deze info gewoon hier op het bord geplaatst. dit soort dingen zijn enorm in het nadeel voor mensen die op deze wateren vissen omat het gelijk stukken moeilijker kan gaan worden om er een vis te vangen (vanwege de drukte kan er dessuur komen) of er komen mensen die op deze wateren vissen komen stelen :evil: . of mensen die rotzooi komen maken enz. enz . haal alstublieft zo gouw mogelijk dit bericht weg van jullie wan't anders gaat er misschien weer een water verloren :cry: :evil:
mvg. bas lengemann
I'm on my way!!! it was just a speed bump not a stop sign!
basie lengemann
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-01-2004 18:50
Locatie: Geljxd
Contacteer:

26-07-2004 15:51

patric en pascalino lees eerst eens het hele topic door voor dat je zo'n bericht plaatst :evil: sorry maar dit vink egt triest .
ff voor de duidelijk heid jullie moeten niet op dit forum met gewichte van karpers van een bepaald water gaan gooien . als jullie dit doen kan iedereen lezen van o daar en daar zwemmen grote vissen daar moeten we eens naar toe . waarna het gelijk een heel stuk drukker word op het vantevoren nog best onbekende water :cry: . de mensen die vantevoren dit water als thuis water hadden hebben misschien jaren gedaan om achter de benodigde inf . te komen en dan word een deel van deze info gewoon hier op het bord geplaatst. dit soort dingen zijn enorm in het nadeel voor mensen die op deze wateren vissen omat het gelijk stukken moeilijker kan gaan worden om er een vis te vangen (vanwege de drukte kan er dessuur komen) of er komen mensen die op deze wateren vissen komen stelen :evil: . of mensen die rotzooi komen maken enz. enz . haal alstublieft zo gouw mogelijk dit bericht weg van jullie wan't anders gaat er misschien weer een water verloren :cry: :evil:
mvg. bas lengemann
I'm on my way!!! it was just a speed bump not a stop sign!
Gebruikersavatar
poelmans gunther
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-12-2003 01:00
Locatie: meeuwen,limburg,belgie

26-07-2004 18:06

nagel op de kop.en begin er maar eens te vissen op dat gat.kben er laatst 1 nacht geweest en nks as miserie met marokken.wilden met ons bootje varen en nog lastig doen as ge der nee tegen zegt.en das me niet waard voor die 2 dertigers die er opzitten en die goudvissen.het zijn trouwens ook geen originele vissen die erop zitten.veel ervan komen van albertkanaal.
yurau martens
Berichten: 15
Lid geworden op: 10-10-2004 22:10
Locatie: HEERLEN

14-10-2004 15:30

ga maar eens naar de maasvallij in maasmechelen............... oeps daar zwemmen nu heel veel mooie vissen rond die eerst een eindje verderop in de sonnevijver zwommen. en je raad t al............op de maasvallij mag je niet vissen behalve een select groepje dat gekozen wordt door de grote chef aldaar.
Gebruikersavatar
poelmans gunther
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-12-2003 01:00
Locatie: meeuwen,limburg,belgie

14-10-2004 18:16

[quote="yurau martens"]ga maar eens naar de maasvallij in maasmechelen............... oeps daar zwemmen nu heel veel mooie vissen rond die eerst een eindje verderop in de sonnevijver zwommen. en je raad t al............op de maasvallij mag je niet vissen behalve een select groepje dat gekozen wordt door de grote chef aldaar.[/quote]


pfffffff.man man. voordat ge van die schele zever hier neerzet maak dan maar eerst dat uw info juist is man.maasvallei is idd syndicaat en daar zit geen enkele gepikte vis op.al de kleintjes vant begin vant jaar die opgezet zijn geweest zijn mooi gekocht.op sonnevijver zijn idd vissen gepikt maar die zijn niet naar een hier vernoemd water verhuisd.zelfs niet op dit gehele forum. op t water achter sportcentrum zijn naar mijn weten ook geen vissen gepikt.wel zijn er door iemand vissen opgezet vroeger.maar dat is al een heel deel jaren geleden. en nu kan je voor mijn part op je kop gaan staan en beweren wat je wil.maar ik weet zeker dat ik t bij t rechte eind heb.mazelen
yurau martens
Berichten: 15
Lid geworden op: 10-10-2004 22:10
Locatie: HEERLEN

14-10-2004 19:09

gunther ik moet je toch teleur stellen. ik weet zelfs van een transport af van een 16 kilo vis van sonnevijver naar maasvallei. wat jij zegt klopt ook, de kleine vissen die zijn uitgezet groeien in rap tempo uit tot mooie vissen. ik weet dat een verhaal gauw uit zijn verband word gerukt en al snel anders word dan de werkelijkheid. maar van dat transport is geen letter gelogen. groeten uit nederland