kk in bochelt

Plaats reactie
Lode Hermans
Berichten: 415
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-01-2002 10:35

yo daan,
zelf heb k nog niet op dit stuk van het kk gevist. Ik heb het laatst wel contact gehad met een vaste stok visser di sprak over enkele mooie karpers op het kk in kaulille,ma dan kan ook visserspraat zijn. Ik weet wel dat er enkele jongens zijn op mijn water die al verschillende sessies hebben doorgebracht op het kk,en de resultaten waren niet zo slecht. Ik ken het kanaal redelijk goed(van erlangs te fietsen). Ik kan je wel een paar (op het oog) interessante plekken verklappen. DE bocht in Sint-huibrechts lille (nu en dan zit hier wel eens ne karpervisser), In bochelt krijg je een splitsing van het kanaal, dit stuk lijkt me ook niet slecht, probeer dan eens het stuk net achter de sluis (dus richting weert). En dan krijg je nog een andere sluis bij de grens, hiervoor ligt een mooie bocht waar ook wel eens karper kan zitten (zitten ook ooit karpervissers). Ik hoop dat je al wat wijzer bent geworden. Ik wil nog 1 ding zeggen. Zeker en vast voorvoeren,anders kan je het vergeten.
gr lode
Karpers vangen die je met http://www.borntofish.be
Lode Hermans
Berichten: 415
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-01-2002 18:27

Dat zou ik zelf ook doen. Ik vis niet op dit kanaal, misschien in de toekomst wel enkele keren. Maar hetgene dat je weet of ontdekt, begin dit niet tegen iedereen rond te vertellen, je graaft je eigen graf. Vooral op kanalen, hier zijn niet zo echt veel goede stekken,en als je begint te vertellen wat je er allemaal hebt gevangen, dan kan het goed zijn dat er de volgende dag een andere karpervisser zit met 5 emmers boilies langs zich. En dan kun jij je stek wel vergeten, kun je een nieuwe beginnen te zoeken en voorbereiden.
gr lode
Karpers vangen die je met http://www.borntofish.be
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

09-01-2002 18:33

Beste Daan,

Het KK is een echte mythe en het geeft je alleen al een kick om er te zitten. Zelf ben ik ook van plan om het eerste stuk, dus KK 0/1, aan te pakken. Het stuk bij de splitsing, waar Lode het al over had, is de plaats waar KK met de Zuid Willemsvaart kruist. Op het stuk Zw achter die sluis, zit ik vaak te vissen, kom maar eens langs, dan kunnen we eens van gedachten wisselen.
Over KK 0/1 kan ik alleen maar zeggen: Doe het op JOUW manier. Laat de karpers eerst uitgebreid (maar doordacht) kennis maken met je aas, en als je er dan aan begint, niet te stereotiep vissen.
O ja, als we elkaar eens tegen komen aan KK of ZW, doe dan niet te geheimzinnig. Als je alleen een water serieus wil aanpakken, kun je door info uit te wisselen enorm veel bijleren.
Veel plezier en succes op KK

Mark
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

10-01-2002 11:10

Mark, vlakbij ligt ook een hele mooie kom waar ze goed te vangen zijn. Maar dit wist je vast al aangezien je uit de buurt komt.

mvg

Bart van den Hurk
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

10-01-2002 21:56

Jullie hebben het constant over voorvoeren, maar al die mensen die er een poging wagen die voeren toch ook niet van te voren? Die gaan gewoon zitten en trekken soms de mooiste vissen eruit...
Voorvoeren is nat. altijd een goede optie maar je maakt toch ook wel een goede kans wanneer dat niet kan, wat denken jullie hiervan?

Gr.Raymond
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

12-01-2002 11:37

Bart, die kom wordt regelmatig door mij bevist, ja.
Raymond, ik heb instant al enkele topvissen weten te vangen, wel op boilies die ze al kenden van vroeger. Wel veel geduld hebben (héél veel). Dat bedoelde ik dus ook met "doe het op JOUW manier".

Groeten, Mark
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

12-01-2002 19:26

Hoi mark,

kun je je prive box bekijken.

gr Raymond
Plaats reactie