De dood van de Knik

Plaats reactie
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

19-01-2004 00:39

Heey zottekes! :wink:

Kan iemand mij vertellen! hoe de KNIK Van de E10 precies dood is gegaan?
Of misschien iemand nog goeie foto's van de Knik heeft also vast bedankt!

Salukes!
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

19-01-2004 09:05

Kevin,

Als ik het me goed herinner is de vis verspeeld door lijnbreuk en is de extreem sterke voorslag in een paar markers blijven hangen. Het exacte verhaal inclusief foto's heeft in een VBK blad gestaan.

Groeten,

Mark
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

19-01-2004 09:55

Volgens mij staat er in het boek van Alijn een foto van de dode vis. Ik meen dat er hier op karperwereld online ook een artikel is over de Knik.

mvg
stefan
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-01-2004 10:03

Lees de oude Karperwerelds maar eens na... Franklin Broekx heeft er een artikel over geschreven getitelt: Dood door Schuld!
Welk nummer weet ik niet meer precies.

Vr.Gr.,

Bertil
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

19-01-2004 11:33

Stefan,
Die heb ik volgens mij ook gezien, was al aardig aan het vergaan die vis. Stond niet bij die foto: gestikt door een voorslag?

Groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Pieter de Jongh

19-01-2004 20:30

iemand had markers geplaatst met onbreekbare lijn.
Vis is door iemand anders verspeeld, kan gebeuren, en heeft helaas alle markers opgepikt met honderden grammen lood eraan: deathtrap.

pieter

ps hoezo?
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

19-01-2004 22:11

Heey vissers!

Allemaal harstikke bedankt voor de info!
Toen ik twaalf was was het men grootste WENS om die vis ooit eens te vangen, maar ik mog daar toen nog niet nacht vissen van me Pa en Ma!!
Toen ik hoorde dat hij dood was heb ik een week lang gehuild!!
Ik had toen twee verhalen gehoord van voorslag en maker!!
Dus wilde weten wat nu de echte oorzaak was!
Maar wie dit op zijn geweten heeft mogen ze van mij..........!
Ik baal er nu nog steeds van als ik daar vis denk ik steeds was hij er nog maar!


Als iemand toevallig nog eigen foto's heeft of een juiste pagina van boek ofso zou ik graag willen weten!

Ik zeg tegen alle karpervissers let op wat je doet denk eerst aan de gevolgen!! En dan doen
Want dit wil niemand meer meemaken!

Groeten kevin! Vangsuh!
Laatst gewijzigd door kevin van hook op 20-01-2004 23:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

20-01-2004 20:29

Hey Kevin
Nou, ik hoop voor je dat je ze nog ooit terugziet, die schitterende vissen.

Rinus.
Laatst gewijzigd door rinus koolen op 21-01-2004 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

20-01-2004 21:27

heey Rinus

jah je hebt gelijk.Beter niet kunnen zeggen met die vage types van tegen woordig!

Groetn kevin
Laatst gewijzigd door kevin van hook op 20-01-2004 23:48, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

20-01-2004 22:30

kevin,

mag ik je er even op wijzen dat het bijzonder laf is om iemand op zo'n board uit te schelden?
mag ik je er verder op wijzen dat rinus geen kwade intenties heeft aangaande die vissen. hij is net zoveel karpervisser als jij en ik.
mag ik je er even op wijzen dat er een hoop foute personen zijn die jou informatie frank en vrij kunnen opscharrelen.
mag ik je er even op wijzen dat deze lui er vaak niet op uit zijn om zo'n vis als laatste te vangen, maar om dergelijke vissen te vangen en te verkopen?
mag ik je er even op wijzen dat je dan je vissen zeker kwijt bent en ze weg kwijnen in een of andere pisput.
mag ik je er dus even op wijzen dat het noemen van wateren en bestanden op dergelijke forums bijzonder onverstandig is, en dat dit door velen op dit forum veroordeeld wordt?
mag ik je er dus even op wijzen dat dit standpunt van rinus een heel goede is, en dat hij dit op een cynische manier aan jouw overbrengt?
groetjes Da Fox
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-01-2004 23:01

kevin,

mag ik je er even op wijzen dat het bijzonder laf is om iemand op zo'n board uit te schelden?
mag ik je er verder op wijzen dat rinus geen kwade intenties heeft aangaande die vissen. hij is net zoveel karpervisser als jij en ik.
mag ik je er even op wijzen dat er een hoop foute personen zijn die jou informatie frank en vrij kunnen opscharrelen.
mag ik je er even op wijzen dat deze lui er vaak niet op uit zijn om zo'n vis als laatste te vangen, maar om dergelijke vissen te vangen en te verkopen?
mag ik je er even op wijzen dat je dan je vissen zeker kwijt bent en ze weg kwijnen in een of andere pisput.
mag ik je er dus even op wijzen dat het noemen van wateren en bestanden op dergelijke forums bijzonder onverstandig is, en dat dit door velen op dit forum veroordeeld wordt?
mag ik je er dus even op wijzen dat dit standpunt van rinus een heel goede is, en dat hij dit op een cynische manier aan jouw overbrengt?
kevin,

mag ik je er even op wijzen dat het bijzonder laf is om iemand op zo'n board uit te schelden?
mag ik je er verder op wijzen dat rinus geen kwade intenties heeft aangaande die vissen. hij is net zoveel karpervisser als jij en ik.
mag ik je er even op wijzen dat er een hoop foute personen zijn die jou informatie frank en vrij kunnen opscharrelen.
mag ik je er even op wijzen dat deze lui er vaak niet op uit zijn om zo'n vis als laatste te vangen, maar om dergelijke vissen te vangen en te verkopen?
mag ik je er even op wijzen dat je dan je vissen zeker kwijt bent en ze weg kwijnen in een of andere pisput.
mag ik je er dus even op wijzen dat het noemen van wateren en bestanden op dergelijke forums bijzonder onverstandig is, en dat dit door velen op dit forum veroordeeld wordt?
mag ik je er dus even op wijzen dat dit standpunt van rinus een heel goede is, en dat hij dit op een cynische manier aan jouw overbrengt?

2 keer dus foei
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

20-01-2004 23:01

Vissers!

Ja, jullie hebben gelijk hoor...!!!
De kans zou er wel kunnen zijn jah dat er mensen zijn die .het uit gaan zoeken en gaan stelen! jah klopt!
Maar sorry sorry!
Ik wou alleen wat info over de KNIK en niet dat ze me gaan aanvallen hier zo omdat ik twee namen noem!
Maar sorry dat ik ging schelden hierso rinus had wel gelijk jah!
Ik zou er ook alleen me zelf mee hebben als er opeens weer heel druk wordt met vissen daar dus mensen bedankt dat ik niet zo open moet zijn op zo'n forum!

Groeten kevin
Laatst gewijzigd door kevin van hook op 20-01-2004 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

20-01-2004 23:04

kevin,

zou je aub je kop uit het zand willen halen?? 3 keer foei
groetjes Da Fox
jan van kranenburg

20-01-2004 23:08

Kevin,

Van de mails van Kees en Klaas heb je kennelijk niks geleerd!

Op je antwoord erop getuigt er van dat je geen idee hebt wat je kunt aanrichten door het benoemen van grote karper en vervolgens het water.

Denk eerst eens even na voor je je posting plaatst!

mvg


Jan
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

20-01-2004 23:21

heey klaas en.....

Jullie hebben wel gelijk! Dat ik misschien beter men mond kan houden over die namen !!ik heb ze ook weg gehaald uit de topic!
Maar ik vind wel, Rinus had ook normaal kunnen zeggen want ik kon er niks synische uit halen!
Maar jah ik had ook stom gereageerd geef ik toe!
Maar jah ik heb wel van geleerd dat je de mensen hier dus niet allemaal een hart voor de vis zelf hebben!Maar omdat ik door jullie op gewezen ben zal ik in het vervolg nooit meer iets bekends maken oke!

Groeten kevin!
jan van kranenburg

21-01-2004 00:03

O.K. Kevin, wat voorzichtiger dus in de toekomst.

En als je wat langer in de karperwereld en op dit board verblijft, dan kom je er echt wel achter dat "de mensen" de vis in het hart dragen (om jouw woorden maar te gebruiken), en dat veel "mensen" evenveel gevoel hebben met zo'n oude big als jij.

mvg

Jan
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

21-01-2004 00:08

Heey Jan

Jah je hebt wel gelijk hoor! Ik moet nog veel leren ja! En wat voor zichter zijn met uitspraken en info. Maar ik ben nog jong dus.
Maar deze topic heeft nou geen nut meer want zijn denk ik te ver van het onderwerp verwijderd!

Groeten kevin!
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

21-01-2004 10:49

Kevin, de vissen waar wij van dromen zullen we waarschijnlijk nooit mogen omarmen, de grote vissen die wij zullen vangen, zijn de topvissen van morgen. Natuurlijk droomde ik er ook stilletjes van om vissen zoals Skup, de Groote, de Knik enzovoorts eens te mogen vangen, maar helaas mag dat niet zo zijn.

Gelukkig zijn de karpers die destijds laag in de 30 waren nu ook al bovende 40 pond, en er zijn nog genoeg schitterende vissen :-)

mvg
Stefan
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

21-01-2004 12:12

Heey

Jah das waar !!
De topvissen die er nu aan komen zijn voor ons! :D
En hopen hun te kunnen vangen...!

Groten kevin!
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

21-01-2004 13:53

Kevin

Zoals je ziet heb ik ook miin bericht aangepast,
let dus voortaan op voordat je zoiets roept, en dat je me niet begreep
zal berusten op een misverstand, laten we het daar maar op houden.
Ik weet niet waarvoor je me hebt uitgemaakt, maar ik kan `t hebben van iemand van jou leeftijd, liever dat jij het zegt dan mijn psychiater, want die kon wel eens gelijk hebben. 8)
Laten we er dus maar over ophouden en hopen dat je het geleerd hebt :wink:


R koolen
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

21-01-2004 16:25

kevin, blij dat je inziet dat het niet slim is om dergelijke info te plaatsen. de meeste gebruikers van dit board zijn wel ok, maar er zijn ook mensen die vrij kunnen lezen en diezelfde info voor hele andere doeleinden willen hebben dan jij en ik
groetjes Da Fox
kevin van hook
Berichten: 32
Lid geworden op: 16-08-2003 02:00

21-01-2004 16:42

Heey vissers

Ja, ik vind wel dat jullie gelijk hebben hoor.
Ik zal zoiets in de toekomst niet meer doen.
Want het zou jammer zijn als van die gekke mensen die het gaan lezen.
En weer even de deboel voor de goede vissers zullen verpesten!

Groeten kevin
Plaats reactie