Help!

Plaats reactie
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

02-07-2020 21:29

Beste visserts,
Ik zit met een probleem! Ik wil morgen naar Frankrijk en probeer daarom een vergunning via cartedepeche.fr te regelen. Dat doe ik al sinds het bestaan van de site. Nooit problemen, nu dus wel.
Ik log in, klik op mijn vergunningen, vernieuwen van de vergunning van vorig jaar, vergunning in winkelmandje en als ik op afrekenen wil klikken komt er een pop up dat ik mijn gegevens moet checken omdat ze niet veranderd kunnen worden als er eenmaal betaald is. Ik kan klikken op ok, of annuleren, maar kom telkens op het zelfde scherm uit en kan de boel niet afhandelen. Ik wil gewoon een jaarvergunning voor heel frankrijk. heb al verschillende departementen geprobeerd en steeds dezelfde melding.
Mijn vraag:
Wie heeft recentelijk een vergunning gekocht voor Frankrijk? Verliep dat vlekkeloos?
Herken je deze melding?
Was van plan om eerst een nacht in het noorden op een voor mij bekend kanaal te zitten om vervolgens verder te rijden, maar dat gaat zo niet lukken. Hulp zou heel erg fijn zijn!
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
florian perquy
Berichten: 116
Lid geworden op: 30-01-2017 23:15

04-07-2020 11:14

mijn maat destijd gelijkaardig probleem gehad.
Ik had al een vergunning en hij wilde meegaan naar Frankrijk. Alles ok tot hij op de online betaalpagina kwam, daar kwam er telkens een foutmelding, ook als ik dit in z'n plaats probeerde doen vanop eigen pc.
Noodoplossing is gewoon checken waar je je vergunning ter plekke of onderweg kan ophalen ;) Is op deze manier vlot verlopen.
Goed om te weten wel, want diezelfde maat moet weer z'n vergunning kopen deze week omdat hij onverwachts meegaat haha
florian perquy
Berichten: 116
Lid geworden op: 30-01-2017 23:15

04-07-2020 11:42

net de procedure eens zelf overlopen, ik kon precies zonder probleem een vergunning bestellen naast mijn bestaande. Probeer mss een andere AAPPMA als "thuisbasis" ?
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

04-07-2020 21:29

Bedankt voor je hulp, Florian! Volgende dag lukte het wel, terwijl ik hetzelfde deed(verlengen jaarvergunning 2019). Soms is het gewoon een raadsel. Gisternacht een schubje op een kanaal in het noorden, nu op een rivier in het midden. Heerlijk!
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Plaats reactie