Huisje aan rivier/meer Frankrijk

Plaats reactie
jelle schiphorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-04-2015 16:51

23-04-2015 16:59

Beste Karpervissers,

Ik ga deze zomer met 2 andere vriending richting Frankrijk voor een mooi avontuur. Ik zal voornaamlijk achter de karper aangaan mijn vrienden meer allround(karper en roofvis) Echter hebben we qua locatie/water een paar wensen en het blijkt nog knaplastig om hierin te slagen. Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.

Voorkeur 1: Huisje aan een mooie rivier
Voorkeur 2: Huisje direct aan het water in een bungalowpark met een mooi karper/roofvisbestand

We willen bij wijze van vanuit onze achtertuin de hengels in kunnen gooien. Alle tips zijn welkom. Alvast reuze bedankt en uiteraard zijn we bereid ervaringen te delen!!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

23-04-2015 22:10

Ik weet niet of je zelf ervaring hebt met riviervisserij, maar met meer allround vissen zou ik dat toch aanraden. Denk dat de rivieren op dat gebied meer te bieden hebben dan de stilstaande wateren. Op de meeste Franse rivieren zwemmen prima bestanden aan kopvoorn en meerval, soms ook barbeel. Roofvis zwemt er ook altijd wel, al zijn veel Fransen wat dat betreft fanatieke kloppers dus dat kan het wat ingewikkelder maken.
Ik heb helaas geen tips voor huisjes voor je, vis zelf altijd zo mobiel mogelijk.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

23-04-2015 22:55

http://www.paradissurlot.com/nl/paradis.htm

Geen huisje maar een complete villa! ;)

Ik ben hier zelf weleens geweest, echt een aanrader. Qua visserij moet je mazzel hebben met waterstanden, temperatuur e.d.

Als je echt goed op de rivier wil vissen moet je toch mobiel zijn, zo'n villa is wel een prima uitgangsbasis natuurlijk maar wel een dure dan.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

07-02-2016 23:44

Het is weer reclametijd.....
Plancke Lorenzo
Berichten: 42
Lid geworden op: 14-12-2015 19:46

08-02-2016 11:14

Hoi Jelle
Deze site eens goed doorzoeken er staan er genoeg op
http://www.leboncoin.fr/annonces/offres ... tang+carpe
MVG Lorenzo
Plaats reactie