wie o wie?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-07-2003 11:56

Ik wil volgend jaar dolgraag een week (of 2) vissen in Frankrijk maar heb hier geen ervaring mee! Ben bang om een illussie armer thuis te komen zonder een knappe vis! Is er iemdn die jaarlijks een stek bezoekt en iemand mee kan/wil nemen? Of is dit een te directe vraag...?

Marijn
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

11-07-2003 12:47

Marijn

Ik denk niet dat je bang moet zijn om niks te vangen,zolang je maar niet met het doel gaat om een dikke 40er te vangen.

Ga er gewoon heen om een paar visjes te vangen en mischien pak je wel een mooie vis :wink:

Het vissen is daar niet anders als hier,vang je hier vis op een onbekend watertje dan vang je het daar ook.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-07-2003 13:01

ga niet specifiek voor een dikke 40-er, maar wil gewoon wat leuke visjes vangen! Lijkt mijtrouwens ook leuk om met iemand mee te gaan die rvaring heeft met het vissen in Frankrijk.
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

11-07-2003 17:44

Hallo Marijn

Thuis komen zonder knappe vis is heel goed mogelijk. Je moet het doen met de omstandigheden die tijd, ter plekke, en die kunnen ook in Frankrijk bar slecht zijn.

Ik bezoek niet jaarlijks een vaste plek, maar vis meer een periode in een bepaald gebied zeg maar. Omdat ik in een jaar behoorlijk wat tripies wil maken, zijn de sessie's kort, pakweg een nacht of 3-5. Een keertje mee kan natuurlijk altijd. Dat wordt dan waarschijnlijk een putje in het noorden, waar je kans hebt op een knappe karper (garantie geef ik niet!), waar het goed toeven is, en waar je ideaal je eerste Frankrijk-ervaring tot je kan laten doen komen. (Hoe zei ik dat?)

Mocht je toch ook eens op eigen houtje vertrekken, het is echt niet zo lastig als het lijkt. Het komt er in het kort op neer: Spullen in de auto, rijden, vergunning halen, en vissen maar. That simple. Er zitten wel haken en ogen aan, je zal wat research-werk moeten verrichten vanaf het thuisfront, als je niet voor verrassingen wilt komen te staan.

Groeten ChrisN
Plaats reactie