Holiday permit, meerdere departementen ?

Plaats reactie
Gerben Akkerboer
Berichten: 221
Lid geworden op: 13-04-2005 13:47

03-08-2014 23:33

Hallo,

Via cartedupeche.fr wil ik (vakantie)vergunningen aanschaffen voor departement Marne & departememt Meuse.
Bij het aanschaffen vd vergunning voor een departement los staat dat de vergunning reciprocal is, met de text dat het mogelijk is je visgronden te vergoten buiten t departement (Inter-département reciprocity: this association allows you to extend your fishing area to other Departements).
Ook lees ik in oudere topics dat je met 1 vergunning in de gehele noordelijke regio (URNE) mag vissen.
Echter weet ik niet of dit ook voor een holiday permit geldt..

Mijn vraag is: mag ik met 1 vergunning van een vd beide departementen in de beide departementen vissen?
Of moet ik 2x een holidaypermit aanschaffen, voor elk departemrnt één? (Marne & Meuse)

Groet,
Gerben
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

04-08-2014 11:03

Ja met een vakantiepas (gekocht in meuse/marne) kan je in het gehele departement Urne vissen. Echter natuurlijk wel bij de AAPMA aangesloten wateren. Bereid je goed voor met een lijst van potentiele wateren. succes
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

04-08-2014 12:48

Niet helemaal waar, Jerome..

Als de AAPMA geen ondersteuning heeft voor het 'Interfederale' of 'Interdepartementale' dan klopt dat niet..

Afbeelding

Een van deze symbooltjes geeft op Cartedepeche.fr aan in hoeverre je vergunning ook voor andere departementen of federaties geldt (of hoe dan ook)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie