Vissen op etang de Vaumigny

Gesloten
Robert Seinen
Berichten: 14
Lid geworden op: 06-05-2011 11:47

06-06-2011 12:28

Ik heb een vraag, ik ben net sinds een jaar begonnen met karperen, nu kan ik met een maat van mij de eerste week van de bouwvak mee om een week te vissen op Vaumigny, hij heeft stek 1 geboekt, nu heb ik al tips gevonden om krimkous om de boilies te doen ivm dwergmeerval, maar heeft iemand nog meer tips voor mij om daar te vissen ivm montages en voeren en dergelijke?

Alvast erg bedankt :D
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

06-06-2011 15:54

Je heb dit topic op de verkeerde plek geplaatst, er is namelijk een gedeelte voor betaalwateren.

Maar ik kan je wel op weg helpen denk ik.
Ik ben 2x op vaumigny geweest, de eerste keer was op stek 1.
Dit is 1 van de mooiste stekken van het water, je moet er alleen wel oppassen met het verspelen van de vissen. Tegen het eiland liggen een hoop opstakels waardoor je een hoop vis verspeeld.
Verder moet je er niet te moeilijk vissen gewoon visboilies mee en lekker je ding doen zoals je dat in nederland ook doet. Alleen zou ik niet met toplood vissen, omdat hier heel veel steur zit die je lijnen meenemen en dus "spookruns" krijgt.

Mocht je nog specifieke vragen hebben kan je me een PB sturen.

Succes en ben benieuwd naar je vangsten!
Robert Seinen
Berichten: 14
Lid geworden op: 06-05-2011 11:47

06-06-2011 17:55

Robin erg bedankt voor je moeite, kreeg net te horen van mijn vismaat dat vaumigny niet door gaat, omdat hij de verkeerde week had geboekt, en de week die wij wel kunnen was de stek al beszet, nu hebben wij kunnen overleggen om naar een ander water te gaan, ik zal deze zelfde vraag ook in het goede topic openen over het andere water.
Gesloten