Sanitair lac de madine?

Plaats reactie
michael van kampen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-05-2006 16:06
Locatie: amersfoort

29-05-2006 09:35

Beste mensen,
Mijn naam is Michael van Kampen,
Ik ben nieuw op het forum, en zal me even voorstellen. wel zo netjes toch.
Ben 29 jaar en kom uit Amersfoort. Ben chefkok van beroep en ben al vanaf kleins af aan bezeten van de karpervisserij. Ik woon al een paar jaar samen met mijn vriendin, en stond verbaast toen ze voorstelde dit jaar op visvakantie te gaan. Uiteraard heb ik dit met beide handen aangepakt. Echt helemaal toppie.
Maar ze had 1 voorwaarde: Ik mag uitzoeken waar we heen zolang er maar een toilet en douche in de buurt is. Nou ik moet je vertellen ik heb vier weken lang op het net gezocht en gezocht, maar dit viel niet mee, Kun je me helpen?
Ik denk aan Lac de madine.

Kun je me vertellen of er stekken zijn die enigzinds in de buurt van een douche en toilet zijn?
Groetjes michael van Kampen
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

29-05-2006 10:22

Er zijn toch altijd wel campings in de buurt om lekker te douchen en te sch%$tern? Zeker als je een beetje een plas van formaat opzoekt.

Lac de madine heb je vast wel toiletten en douches..
Janus van de Nobelen
Berichten: 110
Lid geworden op: 10-11-2002 01:00
Locatie: eindhoven

29-05-2006 18:53

Hoi Michael,

Bij Madine is in iedere geval een camping. Ik heb er zelf niet opgestaan dus vraag mij niet over hoe en wat. Ik heb de camping alleen gezien toen ik er zelf aan het vissen was.

Veel succes.

Groeten,

Janus
roy haghuis
Berichten: 38
Lid geworden op: 29-06-2005 21:43

29-05-2006 19:44

huur een huisje ergens in de buurt, kun je douchen, eten en evetueel slapen.
kijk is op http://www.happyhome.nl
Roeland Verhoeven
Berichten: 48
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: Loon op Zand

29-05-2006 20:44

Michael,

Op Lac de Madine is weldegelijk sanitair aanwezig.
Er zijn 2 campings op Madine en tevens een Port (haventje) met sanitaire voorzieningen t.b.v. de watersportrecreanten.
Hier kun je gewoon gebruik van maken eventueel tegen betaling maar dat lijkt me enigzins logisch.
Als je wilt vissen op Madine moet je wel rekening houden dat er diverse stekken zijn alleen per boot bereikbaar zijn. Wil je dus douchen dan moet je dus wel even overvaren en met de auto naar de plaats toerijden.

Ik kan je eventueel nog wel de vergunningbeschrijving met kaart van Madine en de 2 campings doen toekomen. Ik hoor het wel.

Succes,

Gr Roeland
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

31-05-2006 16:25

Hoi Michael,

Ik ga zelf dit jaar naar Landgoed Ribière, daar hebben zeker douches en toilet.
Als je wilt, kun je er een appartement huren (zelfs met zwembad).
kijk anders eens op http://www.karpervisvakanties.nl

Groet,
Jan
Plaats reactie