ff nog iets over het net gesloten topic

Gesloten
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

30-01-2006 15:00

omdat er op sommige wateren ook met een vergunning gevist kan worden door de plaatselijke bevolking is dit geen btw :-? zei de beheerder van dit board net............

maar waarom word er altijd maar een oordeel aan een iemand gegeven als die iets vraagt? of gelijk een oordeel gegeven over een btw , want ik ben van mening dat 90% van alle eigenaren van een (btw) water de vissen op een legale en diervriendelijke manier over zetten!!!! en er word echt wel regelmatig gekeken naar de visstand en de toestand van de vissen, en er zal echt niet zoveel vis opzitten als de meesten zeggen/....
want alles word echt wel in de gaten gehouden, en op de meeste wateren word er ook zeer streng gekeken naar de vissers!!! niet vissen met weerhaken, partikels, dikke onthaakmat verplicht, en ga zo maar door dus ik vind dat dit fabeltje eens de wereld uit moet..... want oke er zijn echt wel wateren waar het op een onverantwoorde manier gaat,maar dat weten wij zelf ook wel en die vermijden we gewoon.... maar zeg nou eerlijk wie gaat er niet graag een keertje of meer per jaar naar een btw in frankrijk of weet ik veel waar!!!!!!!!!! en we weten zelf wel waar we naartoe kunnen of waar niet...... en hou de eer aan jezelf en ga niet gelijk anderen zwart lopen maken met het fijt dat ze op een btw vissen of geweest zijn.......

want wat is het nou voor antwoord om als beheerder van deze site te zeggen: omdat er volgens mij op cassien en du der ook met vergunningen gevist kan worden is dit geen btw :-?

ik vind het allemaal maar vaag maar goed....

mvg :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-01-2006 15:11

Hé Ruud,

Rustig aan. Ik ben niet de beheerder maar slechts moderator.

Dat van de plaatselijke bevolking is jouw toevoeging. Het genoemde water is door iedereen met een vergunning overdag te bevissen. De specifiek nachtvisstekken zijn door de HSV in leven geroepen vanwege de wanorde op het water en betreft slechts een bepaald deel daarvan.

De andere discussie is al gevoerd en ga ik niet nog eens voeren omdat jij je bokkepruik op hebt.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

30-01-2006 15:22

dat van die plaatselijke bevolking heb ik erbij geschreven ja dat klopt!!! maar dat van die vergunningen jij!! en ik neem niet aan dat er iemand een vergunning koopt van een water terwijl die er eerst een halve dag voor moet rijden ofzo, dus dat zal de plaatselijke bevolking wel zijn dan he!!!

maar bedankt kees ik weet wat ik wou weten :wink:

tis mij allemaal duidelijk hoe het hier allemaal loopt :lol:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

30-01-2006 17:01

Ruud Rustenburg schreef:maar zeg nou eerlijk wie gaat er niet graag een keertje of meer per jaar naar een btw in frankrijk of weet ik veel waar!!!!!!!!!!


Ik
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

30-01-2006 17:22

Huisreglement:
1f. Beslissingen van moderators door middel van een topic op het forum aanvechten. Dit kan door middel van een peroonlijk bericht of e-mail. Het forum is hier niet voor bedoeld.

Dit topic wordt gesloten.
Gesloten