Karpervissen West-Brabant

Plaats reactie
Lars Melsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-01-2021 19:20

23-01-2021 02:53

Goeiedag allen,

Ik hoop dat er nog wat mensen actief zijn uit mijn regio op dit forum. Ik kom zelf uit west brabant (Roosendaal) en sinds een jaar heb ik het vissen weer helemaal gevonden. Na enig speurwerk op maps en de plekken afrijden, proberen, en dit forum afgestruind te hebben heb ik wel een aantal mooie plekken gevonden. Mijn intentie is absoluut niet om stekken te verkrijgen via deze post, gezien ik de zoektocht zelf een van de mooiste dingen vind aan het vissen.

Ik zou alleen via deze weg in contact willen komen met mede vissers uit de regio, ervaringen uit te wisselen en misschien wel een keer een brabantse social te houden (rekening houdend met de C maatregelen uiteraard)
Ik kom gelukkig regelmatig mensen tegen langs de waterkant, echter zijn ze momenteel in de winter vrij schaars. Ook heb ik weleens het idee dat er weleens grote verhalen uitkomen over 8 runs in een ochtend, op een water waar ik in een paar maanden nog maar enkele vissen heb mogen vangen.

Ben of ken jij iemand die net als ik gewoon de winter doorbikkelt en eens wil ouwehoeren over karpervissen in de regio, voel je niet bezwaard om me een bericht te sturen. Ben van mening dat als je elkaar helpt, goed contact houdt en ook elkaars visserij begrijpt en respecteerd we er allemaal beter van worden.

goede vangst, gr Lars
Plaats reactie