Drachten a7 Noord vijver

Plaats reactie
mathijs pieters
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-06-2016 14:37

22-09-2016 11:26

hallo,

Ik ben van plan om eens op de noord vijver aan de a7 ter hoogte van Drachten te vissen.
Nu ben ik al enkele keren bij het water geweest maar heb hier geen tekenen van karper kunnen ontdekken, wel heb ik op internet gelezen dat hier karper zit. Verder heb ik gemerkt dat het water ongeveer 1,5m diep is en een zachte bodem heeft.

Mijn vraag aan jullie is of iemand ervaring heeft met het water. Is het de moeite waard om hier te gaan karpervissen en zit er in dit water wel karper, zo ja hoe groot zijn deze karpers?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Info via privebericht mag ook!
hans de rook
Berichten: 63
Lid geworden op: 22-03-2011 19:31

23-09-2016 15:12

mathijs pieters schreef:hallo,

Ik ben van plan om eens op de noord vijver aan de a7 ter hoogte van Drachten te vissen.
Nu ben ik al enkele keren bij het water geweest maar heb hier geen tekenen van karper kunnen ontdekken, wel heb ik op internet gelezen dat hier karper zit. Verder heb ik gemerkt dat het water ongeveer 1,5m diep is en een zachte bodem heeft.

Mijn vraag aan jullie is of iemand ervaring heeft met het water. Is het de moeite waard om hier te gaan karpervissen en zit er in dit water wel karper, zo ja hoe groot zijn deze karpers?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Info via privebericht mag ook!


Welke vijver bedoel je precies? Bij de mac?
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

23-09-2016 15:49

hij bedoelt de vijvers bij Ureterp, en wel die het dichtst bij de snelweg ligt.

http://www.karpervisseninnederland.nl/k ... d-vijvers/
mathijs pieters
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-06-2016 14:37

30-09-2016 15:56

Ik bedoel inderdaad de vijver bij de Mac.
Heb er al een middagje gevist maar helaas nog niks.

Heeft een van jullie een idee wat het bestand is? En of er veel gevist wordt?

Bij voorbaat dank
hans de rook
Berichten: 63
Lid geworden op: 22-03-2011 19:31

06-10-2016 13:16

mathijs pieters schreef:Ik bedoel inderdaad de vijver bij de Mac.
Heb er al een middagje gevist maar helaas nog niks.

Heeft een van jullie een idee wat het bestand is? En of er veel gevist wordt?

Bij voorbaat dank


Ja zit aardig wat schubkarper in maar ook wel spiegels. Verder wordt er best veel gevist, met een voerplek moet het wel lukken
Vincent Rodenhuis
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-07-2018 18:53

24-07-2018 17:23

Tis al aardig lang stil hier dus ik hoop dat iemand of de poster dit lezen gaat.

ik zit hier zelf al een aantal dagen mooie dikke vissen zien springen ook gevangen.
der springt steeds een tip vis die in de 40pond zit. dus dat je de karper nooit hebt kunnen spotten lijkt me niet te kloppen. zelf heb ik ook 10 jaar terug in ureterp gewoond. en ving ik ze ook als ik even snel om de hoek wou. en geen kilometers vliegen wou in de auto. dus vis zat overal langs de A7 int kanaal ook van af de sluis tot de DAF / Sligro. dus ik zou zeggen probeer een voerstek en doe je best. mits je dit nog leest
Plaats reactie