Heuy medekarpervissers! Vraag over de Nieuwe Wetering

Plaats reactie
Sander van de Pol
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-08-2016 22:23

10-08-2016 16:57

de Nieuwe wetering

Hallo, ik ben Sander en nieuw hier op het forum. Ben afgelopen week naar wat nieuwe wateren (voor mij) wezen kijken. Nu vroeg ik me af of er mensen waren hier die al ervaring hebben met dit water.
Het gaat om de Nieuwe wetering. Die van Nijmegen naar Appeltern loopt. En dan bij de waterzuivering in Bergharen.

Verder iemand ervaring met de dommel die bij Den Bosch onder de A2 door loop?

Alle info is welkom!

Met vriendelijke groet Sander
Sander van de Pol
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-08-2016 22:23

12-08-2016 07:10

Niemand? :roll:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

12-08-2016 07:35

Mensen zijn nu eenmaal niet zo happig om informatie te delen over hun wateren, wat wil je zoal allemaal weten vraag ik me af, je woont er in de buurt, je kunt peilen, voor voeren, instant nachtjes pakken, en er op die manier achter komen of er wat leuks zwemt. Niets is zo mooi als je eigen plan trekken en het allemaal te ontdekken toch.

Ik vind als je naar het buitenland gaat, ergens ver van huis waar je niet eventjes wat onderzoek kan doen op een water een totaal andere situatie, dan "rechtvaardigd" je vraag meer om te vragen naar de verstrekkende informatie.


Mijn tip : ga lekker vissen, op elk water zwemt karper,bezoek eens een local die aan het vissen is, maak is een praatje, stel je zelf eens voor, en begin langzaam wat informatie los te peuteren. Je zult versteld staan aan welke informatie je kan komen, in ieder geval vele malen meer dan dat je via het forum los krijgt.
Sander van de Pol
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-08-2016 22:23

13-08-2016 13:55

Ja ben er al een aantal keer geweest zit alleen nooit iemand te vissen. :lol: maar je hebt gelijk! Bedankt!!
Plaats reactie