Nachtvissen Rottemeren ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

10-04-2016 22:41

Mag je nu eigenlijk wel nachtvissen op de rottemeren.
Volgens vis planner niet lijkt wel .
Jack Baars

14-04-2016 00:34

Echt het karperwereld forum weer hoor. Wanneer er echte vragen worden gesteld reageert niemand.
Maar Rick je mag er niet nachtvissen dit is in 2010 afgeschaft i.v.m. vissers die zich niet konden gedragen.

Verder over het overdag vissen is er deze info.
Bron: gemeente Rotterdam http://www.rotterdam.nl/tekst:visvergunningvispas
Let op:
Voor het vissen in de Rotte of in de Rottemeren heeft u een speciale visvergunning nodig van hengelsportvereniging Groot-Rotterdam. Daarvoor zijn drie mogelijkheden, te weten:
- een dagvergunning: deze kunt u bij de meeste horecagelegenheden in het gebied krijgen.
- een lidmaatschap van de hengelsportvereniging (de kosten vindt u op de website).
- een kleine VISpas (als u geen lid van een hengelsportvereniging wilt worden en als u wilt vissen met één hengel en beperkte aassoorten). De Kleine VISpas is verkrijgbaar bij de postkantoren en kost € 9,50 plus € 2,50 administratiekosten.

Je kan ook deze hengelsportvereniging contacten zij weten alles erover http://groot-rotterdam.nl/contact
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

14-04-2016 06:03

Dacht ik al, eeuwig zonde en te achterlijk voor woorden.
Bedankt voor je antwoord Jack
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

14-04-2016 10:37

denk dat mensen niet reageren, omdat dit gewoon als je op de google site zoekt naar nachtvissen rottemeren je gelijk al een reachtie krijgt dat je er niet mag vissen,..


cheerio..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

14-04-2016 10:49

Ja dat is alleen uit 2011 ofzo.... gaat nergens over en er zit veel meer achter dan dat wij denken.
Iets met beroeps...en een vis stand die naar de klote is gegaan... hennip sloot zevenhuizerplas bleiswijkse zoom lage bergse bos. Alle omliggende wateren is het geen probleem :wink: vraag het de witvissers maar eens,of de snoekvissers.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

14-04-2016 13:43

Dat kan best dat er wat meer achter zit rik, daar kan ik niks over vermelden,.. zelf heb ik er 2x gevist wellis waar jaaaaaaaren geleden maar het is niet mijn soort water en ben er nooit meer geweest.

maar weet wel dat het al jaren een verboden terrein is voor nachtvissen, maar waarom exact daar niet en de omliggende wel geen idee ;)

cheers.
Oja joh!!!
Plaats reactie